Підручник: Природознавство. 5 кл.: підруч. для закладів загальної середньої освіти І О. Г. Ярошенко, В. М. Бойко. — Вид. 2-ге, доопр. — К.: Видавництво «Світоч», 2018.
Малюнки: wikipedia.org
Сукупність організмів, які живуть на одній території - це:
Капуста → зайчик→лисичка. Ці зв'язки називають:
Оберіть з переліку приклад шкідливих взаємозв'язків:
Оберіть приклад взаємовигідних стосунків за участтю зозулі звичайної:
Оберіть корисні для обох організмів зв'язки:
Оберіть шкідливі взаємоз'язки серед організмів
Оберіть організми, що входять до одного ланцюга живлення:
Згадайте шкільний парк. Які рослини утворюють у ньому верхній ярус?
Які рослини утворили другий ярус шкільного парку?
Оберіть з переліку рослини, які зростають у нижньому ярусі шкільного парку:
Оберіть нічного хижака нашої місцевості:
Оберіть організми які входять до одного угрупування і зв'язані харчовим ланцюгом:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома