Параграф 43. Взаємозв'зки між організмами. Співіснування й угрупування організмів

Підручник: Природознавство. 5 кл.: підруч. для закладів загальної середньої освіти І О. Г. Ярошенко, В. М. Бойко. — Вид. 2-ге, доопр. — К.: Видавництво «Світоч», 2018. 


Малюнки: wikipedia.org

Додано: 9 квітня 2020
Предмет: Природознавство, 5 клас
Тест виконано: 673 рази
12 запитань
Запитання 1

Сукупність організмів, які живуть на одній території - це:

варіанти відповідей

родина

угрупування

ліс

степ

Запитання 2

Капуста → зайчик→лисичка. Ці зв'язки називають:

варіанти відповідей

ланцюг живлення

ланцюг поведінки

степовий ланцюг

городній ланцюг

Запитання 3

Оберіть з переліку приклад шкідливих взаємозв'язків:

варіанти відповідей

білка →лось

верба→гриб трутовик

соя →бульбочкові бактерії

дуб→конвалія

Запитання 4

Оберіть приклад взаємовигідних стосунків за участтю зозулі звичайної:

варіанти відповідей
Запитання 5

Оберіть корисні для обох організмів зв'язки:

варіанти відповідей
Запитання 6

Оберіть шкідливі взаємоз'язки серед організмів

варіанти відповідей

у шлунку корови живуть бактерії

Запитання 7

Оберіть організми, що входять до одного ланцюга живлення:

варіанти відповідей
Запитання 8

Згадайте шкільний парк. Які рослини утворюють у ньому верхній ярус?

варіанти відповідей

каштан

шипшина

бузок

тополя

кульбаба

пирій

береза

подорожник

Запитання 9

Які рослини утворили другий ярус шкільного парку?

варіанти відповідей
Запитання 10

Оберіть з переліку рослини, які зростають у нижньому ярусі шкільного парку:

варіанти відповідей
Запитання 11

Оберіть нічного хижака нашої місцевості:

варіанти відповідей
Запитання 12

Оберіть організми які входять до одного угрупування і зв'язані харчовим ланцюгом:

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест