8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Пауль Маар. Машина для здійснення бажань 6-7 розділ

Додано: 3 травня
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 246 разів
12 запитань
Запитання 1

Яке останнє бажання було у пана Пляшкера?

варіанти відповідей

Щоб Суботик назавжди залишився з ним

мати власну квартиру

позбутися Суботика

Запитання 2

Де залишилася одна цятка?

варіанти відповідей

за лівим вухом

на спині

на лобі

Запитання 3

Чим може насититися Суботик?

варіанти відповідей

зо два старуватих огірки

варення

хліб з маслом

Запитання 4

Що лежало на кріслі замість п'ятьох марок?

варіанти відповідей

п'ять шкварок

п'ять доларів

п'ять франків

Запитання 5

Що з'явилося замість гарненького, смачненького горішку?

варіанти відповідей

зелений горошек

стільчик

сто рублів

Запитання 6

Як, на думку Суботика, можна полагодити машину для здійснення бажань?

варіанти відповідей

залити й оцтом і олією і всипати дещицю солі

перебрати

замінити новим мотором

Запитання 7

Яка купюра з'явилося на прохання пана Пляшкера?

варіанти відповідей

тридцять чотири марки

сто марок

тридцять марок

Запитання 8

Куди подівалася шафа пана Пляшкера?

варіанти відповідей

у ванну кімнату пана Амфібера

в поліцейський участок

на кухню пані Моркван

Запитання 9

Що зробив Суботик з перемикачем машини для здійснення бажань?

варіанти відповідей

з'їв його

сховав у шафі

відключив

Запитання 10

Як пан Пляшкер дізнався, де живе Вівторакус?

варіанти відповідей

з телефонної книги телефона-автомата

в довідковій службі

із записничка

Запитання 11

Що трапилось з паном Кулесом після того, як зламалася машина для здійснення бажань?

варіанти відповідей

він замовкнув

став говорити ще швидше

став повторювати слова, які знав раніше

Запитання 12

Чого навчився пан Пляшкер після того, як зламалася машина для здійснення бажань?

варіанти відповідей

здійснювати власні бажання самотужки

робити піроги

водити автомобіль

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест