В основу поем Гомера «Іліада» та «Одіссея» покладені:
Головним героєм поеми Гомера «Іліада» є
Ознаки якої доби вказано: цікавість до античної культурної і літературної спадщини, гуманістичний світогляд, визнання людини гармонійною та творчою особистістю, яка стоїть у центрі світобудови, увага філософів і митців до людини та її внутрішнього світу
Символ недосяжного, піднесеного кохання Данте?
Найтяжчим гріхом (за «Божественною комедію») Данте вважав
Провідником Данте по пеклу в «Божественній комедії» став античний поет
«Божественна комедія» Данте Аліг’єрі за жанром
Де відбувається дія трагедії В. Шекспіра "Гамлет?"
Як звуть кохану Гамлета:
Чому Клавдій одружується з Гертрудою?
Якого мотиву немає у п’єсі «Гамлет»?
Які твердження пов'язані з "Одіссеєю"? (Оберіть три правильні відповіді)
Які факти НЕ відповідають дійсності щодо постаті Гомера? (Оберіть дві правильні відповіді)
Які факти НЕ відповідають дійсності щодо постаті Д. Аліг'єрі? (Оберіть дві правильні відповіді)
У поемі Гомера "Одіссея"уславлюються риси людського характеру
Слова Гамлета «бути чи не бути» означають
Виберіть НЕПРАВИЛЬНІ твердження за трагедією "Гамлет" (дві відповіді)
"Гамлет" - це трагедія людської особистості, яка стоїть перед вибором (Оберіть кілька правильних відповідей)
Образ принца Гамлета - це вічний образ, який означає
Вергілій у поемі Данте "Божественна комедія" символізує
Що утілюють хижі звірі , що перестріли Данте ("Божественна комедія")?
У збірці "Листя трави" Волта Вітмена СИМВОЛІЧНІСТЬ НАЗВИ полягяє у
Яка філософсько-літературна течія справила значний вплив на світогляд і творчість Вітмена?
Ключовим твором у збірці В Вітмена “Листя трави” є
Визначальними рисами художнього світу Вітмена є:
Назва збірки "Листя трави" відображає
Провідні теми поезій В.Вітмена:
Ліричний герой збірки Волта Вітмена - це:
Цахес, Пафнутій, Кандіда належать до...
Справжню сутність Цахеса могли бачити:
Оберіть правильне визначення художнього засобу «гротеск» -
Яким даром був наділений Циннобер?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома