Педагогічна спадщина Макаренка

Додано: 21 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 84 рази
13 запитань
Запитання 1

Який із літературних творів, наведених нижче, не належить літературній спадщині Макаренка?

варіанти відповідей

"Книга для батьків"

повість "Честь"

"Марш 30-го року"

"Серце віддаю дітям"

Запитання 2

Найвідоміший літературний твір Макаренка:

варіанти відповідей

Педагогічна поема

Педагогічний роман

ФЕД-1

Педагогічна трилогія

Запитання 3

Макаренко вважав, що для кожної епохи і для кожного покоління мета виховання повинна:

варіанти відповідей

Залишатися незмінною


Визначатися діалектично, тобто її потрібно знаходити у вимогах суспільства в данний час

Запитання 4

За Макаренком, "дісципліна - це перш за все...

варіанти відповідей

засіб виховання

результат виховання

мета виховання

Запитання 5

Велике значення для колонії Макаренка мали листи:

варіанти відповідей

Ф.Е.Дзержинського

М.Горького

Л.Вілсон

В.Сухомлинського

Запитання 6

"Колектив учителів і колектив дітей, -писав Макаренко, -це не два колективи, а один колектив, і перш за все колектив ....." закінчить відому фразу

варіанти відповідей

педагогічний

дружній

творчий

довіри

Запитання 7

А.С.Макаренко випередив свій час, поклавши в основу розвитку особистості:

варіанти відповідей

індивідуальний розвиток

створення такої ситуації, в якії цей індивідуальний розвиток був більш ймовірний

індивідуальні впливи

вплив колективу

Запитання 8

Який з наведених педагогічних принципів не належить системі Макаренка

варіанти відповідей

Виховання в колективі і через колектив

Закон паралельної дії

Система перспективних ліній

В основі розвитку особистості полягає індивідуальний розвиток

Запитання 9

Метапотреба, яка визначає розвиток здібностей:

варіанти відповідей

Визнання

Переконання

Естетизація

Самовпевненість

Запитання 10

Провідна роль соціально-психологічних закономірностей розвитку здібностей, на противагу діяльностям проілюстрована таким вчинком Антона Семеновича

варіанти відповідей

створив "гурток для тих, хто не записався в жоден гурток"

організував дитяче виробництво на госпрозрахунковій основі

створив комуну ім.Ф.Е.Дзержинського

організація туристичного походу по Волзі

Запитання 11

Макаренко як тонкий психолог розумів, що існують закономірності вікового розвитку дітей і з ними потрібно не боротися, а використовувати їх, наповнюючи потрібним змістом і формами. Цей принцип відображено у:

варіанти відповідей

праці

соціальних зв'язках

грі

Запитання 12

Важливий засіб всебічного розвитку людини, який потрібно починати в дошкільні роки:

варіанти відповідей

трудове виховання

фізичне виховання

естетичне виховання

Запитання 13

Макаренко постійно підкреслював, що справжня педагогіка живиться:

варіанти відповідей

любов'ю до дітей

самим життям

підтримкою колектива

авторитетом серед дітей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест