Педагогіка. Перевірка та оцінка знань умінь і навичок учнів.

Додано: 21 лютого 2020
Предмет:
Тест виконано: 191 раз
20 запитань
Запитання 1

Перевірка – це:

варіанти відповідей

фіксація результатів оцінювання у вигляді оцінок у класному журналі

виявлення знань, умінь і навичок

вимірювання знань, умінь і навичок, погляд на їх рівень

Запитання 2

Функція контролю, яка привчає школярів до систематичної роботи, дисципліни, сприяє формуванню відповідальності, активності, самостійності

варіанти відповідей

розвиваюча

виховна;

навчальна

Запитання 3

Який контроль має на меті виявити рівень засвоєння обов’язкових знань з теми

варіанти відповідей

тематичний

поточний

періодичний

Запитання 4

Важлива форма державного контролю за виконанням навчальних програм, це

варіанти відповідей

залік

індивідуальне опитування

екзамен

Запитання 5

Способи спільної діяльності вчителя та учнів, спрямовані на виявлення та оцінювання знань, це

варіанти відповідей

методи контролю

компоненти контролю

функції контролю

Запитання 6

Контроль, під час якого використовуються перфокартки, сигнальні картки, посібники з друкованою основою, машини – контролери


варіанти відповідей

тестовий

програмований

практичний

Запитання 7

Критерії - це

варіанти відповідей

показники певного рівня знань, умінь, навичок

показники найвищого рівня знань, умінь, навичок

показники загального рівня знань,умінь,навичок

Запитання 8

Оцінка – це

варіанти відповідей

вимірювання знань, умінь і навичок, погляд на їх рівень

виявлення знань, умінь і навичок

фіксація результатів оцінювання у вигляді оцінок у класному журналі

Запитання 9

Функція, яка дозволяє визначити більш раціональні шляхи просування вперед у вивченні матеріалу, правильно скоригувати свою роботу і роботу учнів

варіанти відповідей

контролююча

управлінська

діагностична

Запитання 10

Який контроль допомагає встановити, наскільки успішно учні оволодівають системою знань і самостійно володіють ними, який загальний рівень засвоєння знань

варіанти відповідей

поточний

тематичний

періодичний

Запитання 11

При якому опитуванні запитання даються всьому класу

варіанти відповідей

фронтальне і групове

фронтальне, індивідуальне і групове

індивідуальне і групове

Запитання 12

Обсяг, повнота, правильність і точність знань, рівень їх осмислення, міцність засвоєння, системність – це ознаки

варіанти відповідей

якості відповіді учня

особливості виконання роботи

характеру засвоєння матеріалу

Запитання 13

Дає інформацію про повноту і якість вивчення програмного матеріалу, про труднощі, які виникли

варіанти відповідей

тестовий контроль

самоконтроль

програмований контроль

Запитання 14

Яка вимога до контролю створює умови для реалізації функцій контролю, підвищення інтересу учнів до його проведення і результатів

варіанти відповідей

всебічність контролю

різноманітність форм контролю

гласність контролю

Запитання 15

В якому рядку виділені всі функції контролю

варіанти відповідей

діагностична, стимулююча, самоконтроль, прогностична, якість виконання роботи

контролююча, навчальна, виховна, розвиваюча, стимулююча, діагностична, управлінська

виховна, навчальна, усна, підсумкова, розвиваюча, прогностична тична, управлінська

Запитання 16

Показники певного рівня знань, умінь і навичок, що відображають зміст вимог до оцінки

варіанти відповідей

функції оцінок

методи перевірки

критерії якості знань

Запитання 17

Який вид контролю здійснюється вчителем під час щоденної навчальної роботи

варіанти відповідей

поточний

підсумковий

періодичний

Запитання 18

Вибрати методи контролю

варіанти відповідей

індивідуальна, фронтальна, групова, залік, екзамен

попередній, поточний, тематичний, періодичний, підсумковий

спостереження, усне опитування, письмова перевірка, комбіноване опитування, графічна перевірка, тестовий, програмований контроль, самоконтроль

Запитання 19

Вибрати види контролю

варіанти відповідей

контролююча, управлінська, навчальна, розвиваюча

попередній, поточний, тематичний, періодичний, підсумковий

індивідуальна, фронтальна, групова, залік

Запитання 20

Які критерії якості знань, умінь і навичок учнів

варіанти відповідей

характер засвоєння знань, якість відповіді учня, особливості виконаної роботи

свідоме, правильне засвоєння знань, глибока обґрунтованість викладу

висока старанність і вправність, бездоганність оформлення, достатня обґрунтованість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест