Педагогіка партнерства: технології взаємодії в середовищі Нової української школи

Додано: 7 травня
Предмет:
9 запитань
Запитання 1

Які є основні етапи розробки й реалізації проєктів партнерської співпраці?

варіанти відповідей

Організаційний, підготовчий, проєктний, оформлювальний, презентаційний, завершальний;

Підготовчий, організаційний, проєктний, презентаційний;

Організаторський, підготовлювальний, етап проведення, презентаційний, кінцевий етап;

Пояснювальний, організаційний, стимулюючий, сам проєкт, завершальний, презентаційний.

Запитання 2

Які основні вимоги до проєкту?

варіанти відповідей

Інтеграція, диференціація, вирішення проблеми, дотримання усіх пунктів плану, практична та теоретична значимість в реальному житті;

Вирішення проблеми, розподіл ролей, презентація усіх результатів;

Інтеграція з реальним життям, залучення батьків чи інших членів родини, інноваційність; 

Вирішення проблеми, інтеграція, поєднання знань з різних галузей наук, теоретична , практична та пізнавальна значимість отриманих результатів.

Запитання 3

Які переваги має використання проектів партнерської взаємодії у професійній діяльності вчителя?

варіанти відповідей

Дозволяє вчителю самостійно реалізовувати проєкт.

Дозволяє вчителю залучити до роботи над проєктом учнів та інших партнерів.

Дозволяє вчителю не ставити перед учнями чітко визначених завдань.

Дозволяє вчителю не аналізувати результати проєкту.

Запитання 4

Індивідуальна, частіше групова або колективна діяльність школярів, батьків, яка спрямована на створення певного унікального кінцевого продукту- це

варіанти відповідей

Партнерська взаємодія

Взаємодія в парах/ групах

Проєкт

Проєктна діяльність

Запитання 5

Обмірковуючи досвід, набутий у процесі реалізації проекту, учні відповідають на такі запитання:

варіанти відповідей

Для чого вони виконували цей проєкт?; Що нового дізналися?

Які переваги дає групова співпраця? Що вдалось найкраще?

Що вдалось найскладніше? Чим важливою була діяльність для самого себе?

Який вид роботи виконували? Що не вдалось?

Запитання 6

Проєкт розглядають як «п’ять П», що туди входить?

варіанти відповідей

Проблема планування, пошук вирішення проблеми, парна робота, портфоліо;

План взаємодії, пошук інформації, вирішення проблеми,планування,партнерська діяльність;

Проблема, педагогічна технологія, пошук вирішення проблеми, презентація , портфоліо;

проблема, планування, пошук інформації, продукт, презентація.

Запитання 7

У педагогіці проєктна технологія розглядається як:

варіанти відповідей

Дидактична система навчання

педагогічна технологія, що спрямована на інтеграцію знань, застосування актуалізованих набутих знань, оволодіння новими тобто раціональне поєднання теоретичних знань з їх практичним застосуванням для вирішення конкретних життєвих проблем сучасності в навчальній діяльності школярів;

розробка, реалізація, отримання результатів;

комплекс кроків, які необхідні для засвоєння учнями навчального матеріалу.

Запитання 8

Для виконання поставлених завдань проєкту здійснюється збір матеріалу, ознайомлення з навчальною інформацією, виконання тренувальних вправ – це етап…

варіанти відповідей

Організаційний

Презентаційни

Підготовчий

Завершальний

Запитання 9

З чого, як правило, розпочинається проєктна діяльність?

варіанти відповідей

Чітко сформульована мета проєкту, завдань та планування дій;

Обирається форма проєктної діяльності;

Оформлення результатів проєкту;

Підготовка необхідних матеріалів для проведення.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест