Вкажіть хронологічні рамки Першої світової війни.
Назвіть ім’я спадкоємця австро-угорського престолу, вбитого в Сараєво 28 червня 1914 р.
Яка держава прагнула повернути Ельзас і Лотарингію ?
Хто був автором "14 пунктів" ?
Вкажіть дату заснування Ліги Націй.
Як називався договір, укладений країнами-переможницями з Німеччиною ?
Що передбачалося договором 5-ти держав, підписаним на Вашингтонській конференції ?
Міжнародний документ, що передбачав відмову від війни як засобу досягнення політичних цілей, мав назву ... .
Репарація — це ... .
Як називалась міжнародна організація, створена під час роботи Паризької конференції з метою співробітництва, забезпечення миру між народами ?
Яка країна НЕ брала участі у роботі Паризької конференції ?
Коли у Європі спалахнула «рурська криза» ?
Виберіть країни, які увійшли до складу Антанти.
Якою була назва британського пасажирського лайнера, який затонув внаслідок німецької атаки ?
Під час якої битви вперше використали хімічну зброю ?
Під час якої битви вперше у військовій історії була проведена танкова атака?
Про яку битву йде мова ?
"Битва на Західному фронті у Першій світовій війні, яка тривала з 21 лютого по 18 грудня 1916 року. Відбулася на горбистій місцевості у Північно-Східній Франції. Найтриваліша та найзапекліша битва Першої світової війни."
Брусиловський прорив - це ... .
Яку назву мав мирний договір союзників з Угорщиною ?
Між якими країнами було підписано Рапалльську угоду 1922 р. ?
Установіть хронологічну послідовність подій.
А Прийняття плану Дауеса
Б Укладення Рапалльського договору
В Прийняття плану Юнга
Г Початок Рурської кризи
Установіть хронологічну послідовність подій.
А Відкриття роботи Паризької мирної конференції
Б Початок роботи Вашингтонської конференції
В Прийняття пакту Бріана-Келлога
Г Робота Генуезької конференції
Загальний договір про відмову від війни як інструменту національної політики отримав назву ... .
Яку назву мав другий план репараційних виплат Німецької Держави після Першої світової війни, який замінив план Дауеса.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома