Підготовка до діагностувальної роботи з перевірки сформованості навичок усних обчислень

Додано: 15 травня
Предмет: Математика, 3 клас
12 запитань
Запитання 1

Перший доданок 39, другий – 61. Обчисли суму.


варіанти відповідей

99

100

101

90

Запитання 2

Які два однакових числа в сумі дають 16?


варіанти відповідей

6 і 6

9 і 9

8 і 8

4 і 4

Запитання 3

Зменшуване – 62, від'ємник – 27. Обчисли різницю.

варіанти відповідей

45

89

35

36

Запитання 4

Обчисли 300:100=

варіанти відповідей

3

30

1

0

Запитання 5

Чому дорівнює а, якщо а – 47 = 28?

варіанти відповідей

19

75

57

76

Запитання 6

Порівняй: 1 доба … 25 год

варіанти відповідей
Запитання 7

Обчисли: 90 • 4 : 6 

варіанти відповідей

30

60

6

40

Запитання 8

Обчисли (180 + 220) : 5

варіанти відповідей

80

8

5

40

Запитання 9

Задумане число помножили на 6 і одержали 48. Яке число задумали?

варіанти відповідей

6

8

7

48

Запитання 10

Виконай ділення з остачею 65:9=

варіанти відповідей

6 (ост. 11)

7 (ост. 2)

9 (ост. 7)

7 (ост. 3)

Запитання 11

520:4

Ділене 520 подаємо у вигляді зручних доданків. Яких?

(дві правильні відповіді)

варіанти відповідей

500+20

400+120

320+200

300+220

Запитання 12

Половина числа дорівнює 250. Чому дорівнює ціле число??

варіанти відповідей

300

350

500

125

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест