У таблицях 1–4 показано, як Степан і Надійка розв’язували приклади.
Хто правильно виконав додавання (таблиця 1)?
У таблицях 1–4 показано, як Степан і Надійка розв’язували приклади.
Хто правильно виконав віднімання (таблиця 2)?
У таблицях 1–4 показано, як Степан і Надійка розв’язували приклади.
Хто правильно виконав додавання (таблиця 3)?
У таблицях 1–4 показано, як Степан і Надійка розв’язували приклади.
Хто правильно виконав віднімання (таблиця 4)?
Катя задумала число а. Потім вона збільшила його в 3 рази, після чого — зменшила на 26, а потім — збільшила на 26 й одержала нове число.
За допомогою якого виразу можна знайти нове число?
Катя задумала число а. Потім вона збільшила його в 3 рази, після чого — зменшила на 26, а потім — збільшила на 26 й одержала нове число.
Яке число одержала Катя, якщо вона задумала число 12?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома