Перевірка засвоєння матеріалу з двох тем.

Додано: 28 жовтня
Предмет:
7 запитань
Запитання 1

Технологія навчання – це

варіанти відповідей

досить складне методологічне

завдання, що зумовлено складністю понять «інновація», «педагогічна

інновація» та «інновація в освіті», що також ускладнює однозначне

визначення критерію класифікації інновацій.

спосіб реалізації змісту навчання,

передбаченого навчальними програмами, що репрезентує систему форм,

методів і засобів навчання, що забезпечує найбільш ефективне досягнення

поставлених цілей.

сукупність знань і прийомів, які впорядковано застосовуються для досягнення певної мети або вирішення проблеми.

Запитання 2

Ключовими характеристиками технологій навчання є:

варіанти відповідей

Керованість, Ефективність. Відтворюваність. Коригованість.

Системність. Керованість, Ефективність. Концептуальність.

Концептуальність. Системність. Керованість, Ефективність. Відтворюваність. Коригованість.

Запитання 3

Скільки виділяють етапів розвитку технологій навчання?

варіанти відповідей

6

3

4

Запитання 4

Електронна освіта (elearning) – це

варіанти відповідей

досить складне методологічне

завдання, що зумовлено складністю понять «інновація», «педагогічна

інновація» та «інновація в освіті», що також ускладнює однозначне

визначення критерію класифікації інновацій.


спосіб організації освітнього процесу, який базується на використанні

інформаційно-комунікаційні технології, технологій мультимедіа й Інтернету

з метою створення системи масового навчання і перепідготовки населення,

підвищення якості освіти за рахунок покращення доступу до ресурсів і

сервісів, а також віддаленого обміну знаннями і сумісної праці.

спосіб реалізації змісту навчання,

передбаченого навчальними програмами, що репрезентує систему форм,

методів і засобів навчання, що забезпечує найбільш ефективне досягнення

поставлених цілей. Отже, в технології навчання зміст, методи і засоби

навчання знаходяться у взаємозв’язку і взаємообумовленості.

Запитання 5

Класифікація інновацій в освіті – це

варіанти відповідей

досить складне методологічне

завдання, що зумовлено складністю понять «інновація», «педагогічна

інновація» та «інновація в освіті», що також ускладнює однозначне

визначення критерію класифікації інновацій.

відкриваючі нововведення (передбачають освоєння нової програми, нового

виду освітніх послуг, нової технології тощо). Наприклад, комп’ютеризація

освітнього процесу, перехід до нових інформаційних технологій;

узагальнення й аналіз отриманої моделі;

Запитання 6

За твердженнями науковців, освітня інновація розвивається в п’ять

етапів:

варіанти відповідей

1) усвідомлення нововведення і прийняття рішення про необхідність

впровадження новацій певного типу (можлива як зверху, так і знизу);

2) теоретичний етап передбачає обґрунтування й опрацювання

інновацій на засадах психолого-педагогічного аналізу, прогнозування того,

як буде розвиватися інноваційний процес, які його негативні та позитивні

наслідки (економічні, юридичні тощо), інформаційне забезпечення

планованого нововведення;

3) організаційно-практичний – це створення нових структур, що

сприяють освоєнню нововведення (лабораторій, експериментальних груп

тощо);

4) аналітичний – це узагальнення й аналіз отриманої моделі;

5) упровадження, яке може бути пробним, а потім і повним, з

подальшим аналізом ефективності використання інновації.

1) масовий характер освіти та її неперервність як нову якість;

2) значущість освіти для індивіда і суспільства;

3) орієнтацію на активне освоєння людиною способів пізнавальної

діяльності;

4) адаптацію освітнього процесу до запитів і потреб особистості;

5) орієнтацію навчання на особистість, забезпечення можливостей її

саморозкриття.

1) перехід від переважно традиційних методів навчання до технологій

навчання з використанням елементів проблемності, наукового пошуку,

резервів самостійної роботи, взаємодії тих, хто навчається;

2) розвиток особистісно-орієнтованого навчання, тобто створення нової

освітньої моделі, яка надає пріоритет навчанню, орієнтованого на особистість

здобувача;

3) забезпечення умов для самореалізації, самоствердження та

самовизначення особистості, що є результатом її самоорганізації;

4)завдяки розвитку інформаційних технологій за останні роки

появилася можливість запровадження дистанційної та змішаної форм

навчання в роботі закладів освіти;

5) завдяки новітнім технологіям навчання є можливість впровадити

власні методики викладання та навчання тощо.

Запитання 7

Концепцію Нової української школи, метою якої є

варіанти відповідей

забезпечення проведення докорінної та системної реформи загальної

середньої освіти.

сучасний етап модернізації

вітчизняної системи освіти на засадах компетентнісного підходу пов’язані з

інтенсивним розвитком інноваційних процесів у всіх сферах українського

суспільства.

спосіб реалізації змісту навчання,

передбаченого навчальними програмами, що репрезентує систему форм,

методів і засобів навчання, що забезпечує найбільш ефективне досягнення

поставлених цілей.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест