1. Про кого слова?
«— Цві-та-рінь! Цвітарінь! — підняли всі пташки враз галас,
заспівали, засміялися, бо пташки були взагалі найпривітніші
і найвеселіші в лісі»
Кому належать слова: «Ой мамо! То, мабуть, її потяг шуліка..»
Про яку подію говорить цитата: «Літні пташки ще перецвірінькувалися про різні дрібні справи, коли зненацька згори каменюкою упав … з гачкуватим дзьобом. Всі пташки кинулися врозтіч …»
«Було темно й тихо. Тільки чулись якісь дивні звуки, зовсім не схожі на пташине цвірінькання. — Хрр-хрр, — хропів хтось. «Де ж це я?» — подумала …перелякано.» Про кого ведеться розповідь? Це ім’я має стояти на місці пропуску.
«Вона випросталася, підстрибнула на лапках, і враз її носик ткнувся в щось густе, волохате, дуже тепле й м’яке.» Про кого ведеться розповідь?
«Волохате, велике одгорнуло лапою листя й гілки, і в темряву
ринуло світло.» Про кого ведеться розповідь?
Кому належать слова: «— Чули, чули! От вижену вас усіх із барлога, коли, по-вашому, вже весна, — тоді й знатимете!»
Кому належать слова: «Але ж ми чули, як пташка заспівала.»
Про кого слова: «— Не сердьтеся. Це я! — тихенько сказала вона.
Всі підвели морди наскільки могли і побачили над вухом
у своєї мами маленьку-маленьку ...»
Кому належать слова: « Ану йди сюди, щоб і я подивилася, що ти за звір.»
Хто розніс новину? « Того ж дня …, що завжди гасав по всьому лісі і все бачив і чув найперший — розніс цікаву новину: у ведмежому барлозі живе Цві, яку восени схопив шуліка..»
Про кого слова: «… насмілилась і сказала: — Спати я вже зовсім не хочу, а я дуже хочу поспівати. І вона заспівала:
Цві-цвірінь,
Весна, прилинь,
І з нею Рінь!»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома