перездача

Додано: 13 січня
Предмет:
40 запитань
Запитання 1

Назвіть емоції, що знижують самоконтроль, служать каталізатором вчинення злочину:

варіанти відповідей

сильне збудження

сором

впевненість

радість

Запитання 2

Розділ юридичної психології, що вивчає психологічні проблеми виконання кримінального покарання, це:

варіанти відповідей

правова психологія

пенітенціарна психологія

кримінальна психологія

судова психологія

Запитання 3

Розділ юридичної психології, що вивчає психологію десоціалізації, психологічні механізми делінквентності і злочинної поведінки, це:

варіанти відповідей

правова психологія

пенітенціарна психологія

судова психологія

кримінальна психологія

Запитання 4

Однією з характеристик злочинних організованих угруповань є:

варіанти відповідей

підвищена кількість злочинів

наявність зброї та вибухівки

підвищена небезпечність для суспільства

стимулювання відданості справі групи

Запитання 5

Компонентом професіограми слідчого, суть якого полягає в обробці інформації і прийнятті рішення, є:

варіанти відповідей

реконструктивна діяльність

пошукова діяльність

комунікативна діяльність

діяльність із засвідчення інформації

Запитання 6

Дослідження, що проводиться компетентною особою – експертом на основі спеціальних знань в галузі психології з метою підготовки відповідного висновку, називається:

варіанти відповідей

судово-психологічна експертиза

судово-психіатрична експертиза

судово-психолого-психіатрична експертиза

комплексна експертиза

Запитання 7

Психічний стан дезорієнтації свідомості і діяльності людини, викликаний об’єктивно нездоланними перешкодами називається:

варіанти відповідей

фізіологічний афект

кумулятивний афект

стрес

Запитання 8

Механізм виникнення кумулятивного афекту включає:

варіанти відповідей

довгий період “накопичення” негативних емоційних переживань

емоційний спалах під впливом одноразової надзвичайно важливої для суб’єкта події

повторення негативного впливу подразника, що був відтермінований у часі

дуже інтенсивний стрес на стадії виснаження

Запитання 9

Психологічною характеристикою випадкового убивці є:

варіанти відповідей

здійснення вбивства з метою самоствердження

здійснення вбивства в результаті протиправних дій потерпілого

здійснення вбивства викликано постійним станом агресії

здійснення вбивства з метою одиничного збагачення

Запитання 10

При якому виді судово-психологічної експертизи ставиться таке запитання перед експертом: хто з підекспертних має психологічні особливості особистості, що дозволяють йому займати лідируючу позицію в групі?:

варіанти відповідей

судово-психологічна експертиза емоційних станів

судово-психологічна експертиза у справах сексуальних злочинів

експертиза соціально – психологічних особливостей членів злочинної групи

психолінгвістична експертиза

Запитання 11

Такі види злочинців, як злодії, розкрадачі, шахраї, відносяться до типу злочинців:

варіанти відповідей

випадкові злочинці

корисливі злочинці

корисливо-насильницькі злочинці

насильницькі злочинці

Запитання 12

Такі види злочинців, як грабіжники, рекетири, відносяться до типу злочинців:

варіанти відповідей

випадкові злочинці

корисливі злочинці

корисливо-насильницькі злочинці

насильницькі злочинці

Запитання 13

Напрям у кримінології, що вивчає особистість потерпілого, його взаємостосунки із злочинцем, особливості поведінки жертви в інкримінованій злочинцю ситуації, називається:

варіанти відповідей

пенітенціарна психологія

віктіміологія

судова психологія

психологія попереднього слідства

Запитання 14

Прийняття деяких норм і цінностей мікро-середовища виправно-трудового закладу, вироблення стратегії і тактики своєї поведінки відбувається на такому періоді перебування у неволі:

варіанти відповідей

поступлення у ВТЗ

первинної адаптації

ціннісної переорієнтації

очікування звільнення

Запитання 15

Фундатором антропологічної школи кримінального права став:

варіанти відповідей

Г. Салліван

Е. Фромм

Ломброзо

А. Біне

Запитання 16

Юридична практика засвідчує, що підлітки найчастіше:

варіанти відповідей

здійснюють злочини в групі

здійснюють злочини одноосібно

здійснюють злочини спільно з дорослими

здійснюють злочини під контролем дорослих

Запитання 17

Банда це:

варіанти відповідей

неформальна група, об’єднання спільним прагненням до вчинення антисуспільних вчинків

добре організована та озброєна злочинна група, яка несе найбільшу небезпеку

група співучасників у здійсненні важких злочинів

злочинна група, об’єднання навколо одно керівника

Запитання 18

Злочинні групи неповнолітніх переважно виникають:

варіанти відповідей

серед однолітків

на основі неформальних груп

за місцем проживання

за місцем навчання

Запитання 19

До якої групи особистісних якостей відноситься уміння юриста встановлювати психологічний контакт з партнером по спілкуванню:

варіанти відповідей

інтелектуальні якості

комунікаційні якості

емоційні якості

вольові якості

Запитання 20

Потерпілий це

варіанти відповідей

особа, якій злочином заподіяна майнова чи моральна шкода

особа, статус якої встановлений слідством

особа, що в результаті скоєння злочину опинилась у лікарні

особа, що визнана рішенням суду

Запитання 21

Віктимність це:

варіанти відповідей

підвищена здатність людини до скоєння злочинів

підвищена здатність людини ставати жертвою злочинів

важкий соматичний стан, спричинений захворюванням

віковий стан людини

Запитання 22

При судовій експертизі осіб, що стали жертвами сексуального насилля, головним питанням, яке треба встановити, є:

варіанти відповідей

встановлення факту знаходження потерпілої в загальмованому стані

встановлення факту знаходження потерпілої в афективному стані

встановлення факту знаходження потерпілої в безпорадному стані

встановлення факту знаходження потерпілої в збудженому стані

Запитання 23

Що таке “невербальне спілкування” у діяльності юриста:

варіанти відповідей

використання в процесі спілкування ненормативної лексики та тюремного жаргону

один зі способів маскування своїх думок від співрозмовника

один із способів довірчої бесіди

використання для передачі інформації міміки та жестів

Запитання 24

Що включають в себе проксемічні засоби спілкування слідчого?:

варіанти відповідей

інтонацію, темп мови, дикцію

пози, дистанцію в спілкуванні

міміку

жести

Запитання 25

Хто з дослідників пов’язував кримінальну спрямованість особистості з особливостями тілобудови людини:

варіанти відповідей

Е. Дюркгейм

З. Фрейд

Ч. Ломброзо

К. Юнг

Запитання 26

Професіограма слідчого включає:

варіанти відповідей

біографічні дані слідчого

докладний опис всіх сторін його діяльності

моральну модель особистості слідчого

успіхи і недоліки професійної діяльності слідчого

Запитання 27

Комунікабельність слідчого – це

варіанти відповідей

здатність слідчого справляти враження на обвинувачуваного

уміння організовувати процес проведення слідства

уміння добиватись необхідної інформації від різних груп осіб

здатність слідчого встановлювати психологічний контакт з різними групами осіб

Запитання 28

При проведенні допитів дітей молодшого шкільного віку слідчому слід враховувати:

варіанти відповідей

схильність до фантазування

явище негативізму

явище конформності

імпульсивність або нерішучість

Запитання 29

При проведенні очної ставки регулятором процесу виступає

варіанти відповідей

суддя

підозрюваний

слідчий

посередник

Запитання 30

Метод кримінально-виконавчого впливу, що передбачає вплив на психіку людини без критичного сприйняття останньою, це

варіанти відповідей

метод бесіди

метод переконання

метод навіювання

метод регулювання

Запитання 31

Через відчуття страху свідок нерідко сприймає зовнішність нападаючого або потерпілого:

варіанти відповідей

перебільшено

точно

применшено

стереотипно

Запитання 32

Дослідження, що проводиться компетентною особою-експертом на основі спеціальних знань в галузі психології з метою підготовки відповідного висновку, називається:

варіанти відповідей

судово-психіатрична експертиза

комплексна експертиза

судово-лінгвістична експертиза

судово-психологічна експертиза

Запитання 33

Комплексну судову медико-психологічну експертизу проводять:

варіанти відповідей

за поданням лікувального закладу

за ухвалою або призначенням суду

за зверненням потерпілого

за заявою родичів потерпілого

Запитання 34

Слідча дія, що полягає у співставленні показань про пов’язані з певним місцем обставини злочину з фактичною обстановкою на цьому місці, показаною особою, що дала показання, називається:

варіанти відповідей

перевірка показань на експерименті

перевірка показань на місці

перевірка показань при свідках

перевірка показань перед слідством

Запитання 35

Конструктивна діяльність персоналу виправного закладу пов’язана з:

варіанти відповідей

організацією спілкування з засудженими

вихованням прийнятого в суспільстві світогляду

проектуванням виховного процесу

вирішенням виробничих завдань у виправному закладі

Запитання 36

При умовно-достроковому звільненні засудженого виховна функція лягає на:

варіанти відповідей

суд

органи слідства

органи дізнання

органи контролю за виконанням покарань

Запитання 37

Пенітенціарна психологія досліджує закономірності:

варіанти відповідей

психічної діяльності осіб, що здійснюють діяльність у системі відбування покарань

психічної діяльності осіб, які відбувають покарання

психічної діяльності осіб, що здійснюють слідство

психічної діяльності осіб, що здійснюють судову діяльність

Запитання 38

Експерт, що проводить судово-психологічну експертизу робить висновок:

варіанти відповідей

про причину і час смерті потерпілого

про причини і ступінь недієздатності

про загальну психологічну структуру особистості

про ступінь можливості здійснення особою злочину

Запитання 39

Перебування у місцях позбавлення полі пов’язане з явищем:

варіанти відповідей

десоціалізації

дезадаптації

дезінтеграції

детермінації

Запитання 40

В процесі проведення дій по конкретній справі слідчий повинен враховувати

варіанти відповідей

настрій всіх учасників процесу слідства

своє бажання проводити дії по даній справі

індивідуальний психологічний стан всіх учасників слідства

небажання підозрюваного давати покази по справі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест