персонал підприємства

Додано: 19 лютого 2021
Предмет:
Тест виконано: 428 разів
20 запитань
Запитання 1

Персонал(кадри) підприємства-це:

варіанти відповідей

сукупність всіх працівників підприємства на даний момент

сукупність постійних працівників, які отримали необхідну професійну підготовку та мають досвід практичної діяльності і забезпечують діяльність суб’єкта господарювання

сукупність всіх постійних працівників підприємства

усі працівники, які своєю працею беруть участь у господарській діяльності підприємства на основі трудового договору, а також інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з підприємством

Запитання 2

В залежності від функцій, які виконують працівники на підприємстві, вони поділяються на:

варіанти відповідей

промислово-виробничий персонал та персонал неосновної діяльності

робітники, керівники, спеціалісти, службовці

інженери, економісти, бухгалтери, інспектори, психологи, соціологи, техніки,юрисконсульти

діловоди, обліковці, секретарі-друкарі, креслярі, стенографісти, касири

Запитання 3

Залежно від характеру функцій, що виконуються, персонал підприємства поділяється на 

варіанти відповідей

промислово-виробничий персонал та персонал неосновної діяльності

робітники, керівники, спеціалісти, службовці, охорона та учні

інженери, економісти, бухгалтери, інспектори, психологи, соціологи, техніки,юрисконсульти

діловоди, обліковці, секретарі-друкарі, креслярі, стенографісти, касири

Запитання 4

До спеціалістів підприємства належать:

варіанти відповідей

промислово-виробничий персонал та персонал неосновної діяльності

робітники, керівники, спеціалісти, службовці, охорона та учні

інженери, економісти, бухгалтери, інспектори, психологи, соціологи, техніки,юрисконсульти

діловоди, обліковці, секретарі-друкарі, креслярі, стенографісти, касири

Запитання 5

До службовців підприємства належать:

варіанти відповідей

промислово-виробничий персонал та персонал неосновної діяльності

робітники, керівники, спеціалісти, службовці, охорона та учні

інженери, економісти, бухгалтери, інспектори, психологи, соціологи, техніки,юрисконсульти

діловоди, обліковці, секретарі-друкарі, креслярі, стенографісти, касири

Запитання 6

Професія-це:

варіанти відповідей

різновид трудової діяльності в межах даної професії, який має специфічні особливості та потребує від працівника додаткових(спеціальних) знань та навичок

особливий вид трудової діяльності, здйснення якої потребує певних теоретичних знань та практичних навичок

рівень знань та трудових навичок, необхідний для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю

всі відповіді вірні

Запитання 7

Спеціальність-це:

варіанти відповідей

різновид трудової діяльності в межах даної професії, який має специфічні особливості та потребує від працівника додаткових(спеціальних) знань та навичок

особливий вид трудової діяльності, здйснення якої потребує певних теоретичних знань та практичних навичок

рівень знань та трудових навичок, необхідний для виконання робіт певної складності за відповідною професією чи спеціальністю

всі відповіді вірні

Запитання 8

Продуктивність праці як економічна категорія :

варіанти відповідей

кількість продукції, що виробляється одним працівником за одиницю робочого часу

ефективність трудових витрат і здатність створювати за одиницю часу певну кількість матеріальних благ

затрати часу на одиницю продукції

всі відповіді вірні

Запитання 9

Рівень продуктивності праці-це:

варіанти відповідей

кількість продукції, що виробляється одним працівником за одиницю робочого часу

ефективність трудових витрат і здатність створювати за одиницю часу певну кількість матеріальних благ

затрати часу на одиницю продукції

всі відповіді вірні

Запитання 10

Трудомісткість-це:

варіанти відповідей

кількість продукції, що виробляється одним працівником за одиницю робочого часу

ефективність трудових витрат і здатність створювати за одиницю часу певну кількість матеріальних благ

затрати робочого часу на виробництво одиниці продукції

всі відповіді вірні

Запитання 11

Показники ефективності використання трудових ресурсів:

варіанти відповідей

оберненість, коефіціент списочного складу

виробіток, трудомістскість

коефіціент списочного складу, коефіціент змінності

рентабельність виробництва

Запитання 12

13. Колективний договір – це:

варіанти відповідей

А.   сукупність моральних і адміністративних норм, правил взаємовідносин персоналу, підкорених досягненню місії;

Б.    документ для оперативного розшуку особової справи, одержання довідкової інформації про працівників;

В.   правовий акт, що регулює соціально-трудові стосунки між представниками працівників та роботодавцем;

Г.    нормативний документ, що регламентує прийом, звільнення, робочий час, організацію праці, винагороди та стягнення.

Запитання 13

17. Правила внутрішнього трудового розпорядку – це:

варіанти відповідей

А.   сукупність моральних і адміністративних норм, правил взаємовідносин персоналу, підкорених досягненню місії;

Б.    правовий акт, що регулює соціально-трудові стосунки між представниками працівників та роботодавцем;

В.   нормативний документ, що регламентує прийом, звільнення, робочий час, організацію праці, винагороди та стягнення;

Г.    документ для одержання довідкової інформації про працівників, оперативного розшуку особової справи.

Запитання 14

22. Загальна потреба підприємства в кадрах визначається за такими показниками:

варіанти відповідей

А.   обсяг виробництва, продуктивність праці одного працівника;

Б.    обсяг прибутку, трудомісткість виробництва одиниці продукції;

В.   продуктивність праці управлінських працівників;

Г.    трудомісткість управлінських операцій, місячний фонд робочого часу, норма керованості.

Запитання 15

35. До методів професійного відбору персоналу відносять:

варіанти відповідей

А.   інтерв’ювання, співбесіду, документаційний метод;

Б.    опитування сусідів, опитування родичів;

В.   збір інформації у соціальних мережах;

Г.    опитування колишніх співпрацівників.

Запитання 16

40. До негативних наслідків плинності персоналу у організації належать:

варіанти відповідей

А.    погіршення соціально-психологічного клімату, прямі втрати виробництва, порушення комунікацій.

Б.     підвищення внутрішньої активності, можливість залучення працівників з новими поглядами;

В.    позбавлення організації від аутсайдерів;

Г.     здатність до організації та планування, здатність до самовираження.

Запитання 17

87. Погодинна оплата праці:

варіанти відповідей

А.      сукупність нормативів, за допомогою яких здійснюється регулювання заробітної плати різних категорій персоналу;

Б.    застосовується тоді, коли не уявляється можливим пронормувати затрати праці, і базується на встановлених погодинних тарифних ставках і фактично відпрацьованому часі працівників;

В.   оплата виходячи з фактично виконаного обсягу робіт у натуральних вимірювачах (одиниць продукції) і встановлених нормативів заробітної плати на одиницю готової продукції;

Г.    основні відомості про тривалість технологічного процесу.

Запитання 18

Трудовий потенціал працівника — це:

варіанти відповідей

потенціал окремих працівників, який включає додаткові можливості їх колективної діяльності на основі сумісності психофізіологічних і кваліфікаційно-професійних особливостей колективу

це сукупні можливості працівників підприємства активно чи пасивно брати участь у виробничому процесі в рамках конкретної організаційної структури, виходячи з матеріально-технічних, технологічних та інших об'єктивних параметрів

це індивідуальні інтелектуальні, психологічні, фізіологічні, освітньо-кваліфікаційні та інші можливості особистості, які використовуються чи можуть бути використані для трудової діяльності 

Запитання 19

Кваліфіковані працівники, які пройшли попередню підготовку, мають спеціальну освіту, трудові навички і (або) досвід роботи - це...

варіанти відповідей

керівники підприємства;

весь персонал підприємства;

кадри підприємства;

управління персоналом.

Запитання 20

Яка основна мета кадрової політики підприємства?

варіанти відповідей

створення згуртованої, відповідальної і високопродуктивної робочої сили;

мінімізація витрат на робочу силу;

створення максимальної кількості робочих місць;

планування перспективної потреби у кадрах і їх своєчасна підготовка.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест