Петрарка. Сонети 61, 132

Додано: 18 січня
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
Копія з тесту: Петрарка. Сонети 61, 132
11 запитань
Запитання 1

Франческо Петрарка - це поет

варіанти відповідей

англійський

французький

італійський

Запитання 2

 Кому присвячена збірка «Книга пісень» Ф.Петрарки?

 

варіанти відповідей

Лаурі

Беатрічче

смаглявій леді

Запитання 3

Сонет – це вірш, який складається з:

                           

варіанти відповідей

 3 рядків;     

4 рядків;        

14 рядків.

Запитання 4

Що дає кохання ліричному герою сонету № 61 Ф.Петрарки? 

                                 

варіанти відповідей

страждання; 

надихає на творчість.

 насолоду;          

Запитання 5

Яким зображує кохання Ф.Петрарка в сонеті № 132?

                         

варіанти відповідей

всепоглинаючим; 

безмежним;     

 суперечливим.

Запитання 6

Укажіть тему сонету 61:

варіанти відповідей

Уславлення краси коханої ліричного героя


кохання – благотворна сила та найвища цінність

показ суперечливого, подвійного характеру земного кохання

Запитання 7

Укажіть ідею сонету 132:

варіанти відповідей

показ суперечливого, подвійного характеру земного кохання

кохання – благотворна сила та найвища цінність

уславлення краси коханої ліричного героя

Запитання 8

Вкажіть назву художніх засобів, які використовує автор у сонеті 61.

"Благословенні" - це:

варіанти відповідей

оксюморон

анафора

метафора

Запитання 9

Муки солодкі, живлюща смерте, втіхо навісна!, палаю в стужу, в спеку весь дрижу. Це -

варіанти відповідей

оксиморони

антитези

метафори

Запитання 10

Якого символічного значення набуває образ хисткого човна без керма у сонеті 132?

варіанти відповідей

невпевненість і розчарування

негаразди в житті людини

доля людини, яка втратила надійну опору у житті

Запитання 11

Як не любов, то що це бути може?, А як любов, то що таке вона?, Добро?, Зло? - це

варіанти відповідей

риторичні оклики

риторичні запитання

порівняння

антитеза

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест