Підсумкова діагностувальна робота

Додано: 14 травня
Предмет: Математика, 2 клас
9 запитань
Запитання 1

 Числа при множенні називаються:

варіанти відповідей

 доданок, доданок, сума

 ділене, дільник, частка

множник, множник, добуток  

зменшуване, від'ємник, різниця

Запитання 2

Щоб знайти у скільки разів більше або менше одне число від іншого потрібно виконати дію

варіанти відповідей


додавання

віднімання

множення

ділення

Запитання 3

Якщо до числа 48 додати добуток чисел 4 та 8 , то отримаємо ...

варіанти відповідей

 70

80 

90

 68

Запитання 4

18 літрів меду розлили у дволітрові банки. Скільки вийшло банок з медом?

Запитання 5

18 літрів меду розлили у дволітрові банки. Скільки вийшло банок з медом?

варіанти відповідей

18 : 9 = 2 (б.)

18 - 2 = 16 (б.)

18 - 9 = 9 (б.)

 18 : 2 = 9 (б.)

Запитання 6

Для слонів у цирк привезли 9 пакетів вітамінів, по 4 кг у кожному пакеті. Слони з'їли за тиждень 30 кг вітамінів. Скільки вітамінів залишилося?

варіанти відповідей

1) 9 ⋅ 4 = 36 (кг)

2) 36 - 30 = 6 (кг)

1) 4 ⋅ 9 = 36 (кг)

2) 36 - 30 = 6 (кг)

1) 4 ⋅ 9 = 36 (кг)

2) 36 + 4 = 40 (кг)

1) 4 + 9 = 13 (кг)

2) 30 - 13 = 17 (кг)

Запитання 7

Знайди периметр прямокутника, якщо його довжина 5 см, а ширина - 2 см.

варіанти відповідей

12 см

7 см

14 см

9 см

Запитання 8

Порівняй значення числових виразів <, >, =


4 ∙ 4 + 13 ... 3 ∙ 9 + 12

варіанти відповідей

<

 >

  =

Запитання 9

Учні 2 класу в дослідницькому центрі посіяли петрушку та моркву. Петрушкою засіяли 8 рядочків, а морквою – у 4 рази більше, ніж петрушкою. Скільки всього рядів петрушки та моркви посіяли діти?

варіанти відповідей

1) 8 ∙ 4 = 32(р.) - посіяли моркви;

2) 32 + 8 = 40(р.)

Відповідь: 40 рядів петрушки та моркви посіяли діти.

 1) 8 ∙ 4 = 32 (р.)

Відповідь: 32 ряди петрушки та моркви посіяли діти.

1) 4 + 8 = 12 (р.) - посіяли моркви;

2) 12 + 8 = 20(р.)

Відповідь: 20 рядів петрушки та моркви посіяли діти.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест