Підсумкова діагностувальна робота

Додано: 19 травня
Предмет: Я досліджую світ, 2 клас
10 запитань
Запитання 1

1.    Знайди і познач предмети живої природи


варіанти відповідей

а) вода, повітря, камінь, тварини, рослини


б) мікроби, гриби, рослини, тварини, людина


в) Сонце, Місяць, Земля, вода, повітря

Запитання 2

1.    Скільки  пір року на Землі?

варіанти відповідей

4

5

12

Запитання 3

3. Познач літні місяці

варіанти відповідей

    а) вересень, жовтень, листопад

    б) березень, квітень, травень

    в) червень, липень, серпень

Запитання 4

    4. Як називаються ранньоквітучі рослини?

варіанти відповідей

а) первоцвіти

     б) веснянки

    в) веселки

Запитання 5

5.    Обери ознаки, що притаманні рослинам навесні

варіанти відповідей

 сохнуть, жовкнуть, листопад 

сокорух, квітують, розпускають листя

завмирають, плодоносять, засинають

Запитання 6

Обери рядок, в якому записано назви тільки перелітних птахів.

варіанти відповідей

     Голуб, горобець ворона, дятел, сорока, сойка, синичка.

Ластівка, лелека, жайворонок, журавель, зозуля.

 Голуб, горобець, ластівка, лелека, ворона, дятел, сорока, жайворонок.

Запитання 7

8.    Розглянь малюнки. Познач найтеплішу пору року.

варіанти відповідей
Запитання 8

Позначте правдиві твердження 

варіанти відповідей

Навесні день стає довшим, а ніч коротшою.

Туман і роса – це явища живої природи

Корисні копалини треба берегти.

Українські ґрунти – найродючіші у світі.

Запитання 9

Познач малюнки, де діти турбуються про довкілля.

варіанти відповідей
Запитання 10

Який ланцюг живлення складено правильно?

варіанти відповідей

Дятелжук-короїд→сосна.

Сосна→жук-короїд→дятел.

Жук-короїд→сосна→ дятел.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест