Познач НЕПРАВИЛЬНЕ твердження.
Познач прислів’я, у якому дієслова вжиті в неозначеній формі.
Позначваріант, у якому підкреслено займенник, який вказує на 1-шу особу множини.
Познач речення, в якому прислівники є однорідними другорядними членами.
Вибери з-поміж поданих текстів міркування.
Визнач тему тексту
Нерідко можна побачити, як хлоп’ята, потрапивши до лісу, починають руйнувати мурашники. А мурашки – найкорисніші для лісу створіння. За один день мурашúна сім’я знищує багато шкідливих комах. Крім цього, мурашки розпушують ґрунт, що сприяє надходженню до коріння дерев та кущів води й кисню. (За М. Івіним)
Познач речення з однорідними членами
Познач рядок в якому наведені тільки порядкові числівники.
Скільки в тексті займенників?
Я йшов берегом і дивився, як теслі будують пристань. величезні
колоди плавали у воді щільно одне до одного. Їх діставали з води і забивали в дно, так що з води стирчав цілий паркан з колод. Раптом мені здалося, що там, де плавали палі, щось промайнуло. Я не знав що, а побіг туди. Я не зводив очей з цього місця і біг з усієї сили.
Б. Житков
Прочитай речення. Визнач особу і число дієслова.
А ти турбуєшся про власне здоров`я?
Визнач рядок, в якому всі дієслова записані в теперішньому часі.
Укажи дієслово, яким можна замінити вислів розпустити нюні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома