Підсумкова контрольна робота - 4 клас

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Математика, 4 клас
Тест виконано: 206 разів
12 запитань
Запитання 1

7 × 600 + 20 000 : 4 - 700

Яка дія виконується третьою?

варіанти відповідей

додавання

віднімання

ділення

множення

Запитання 2

1296 + 39096 : (3⋅18)

варіанти відповідей

748

724

2020

572

Запитання 3

379 т 440 кг : 62 кг

варіанти відповідей

6120кг

6т12кг

6012

6120

Запитання 4

Запиши в більших одиницях вимірювання.

300 дм =

7000 кг =

360 с =

варіанти відповідей

30 м, 7 т, 36 год

30 м, 7 т, 6 хв

 3000 м, 7 т 700 кг, 6 год

3000 м, 700000 т, 3600 год

Запитання 5

Виконай обчислення : 

45 год 20 хв : 8

варіанти відповідей

5 год 40 хв

4 год 20 хв

 6 год 40 хв

5 год

Запитання 6

38070 : 235

варіанти відповідей

16

160

162

164

Запитання 7

4562 · 123 =

варіанти відповідей

4685

27372

561126

7561162

Запитання 8

Сторона квадрата 8 см. Обчисли його периметр і площу.

варіанти відповідей

32 см2, 64 см2

32 см, 64 см2

  32 см2, 64 см

32 см, 64 см

Запитання 9

Розв"яжи рівняння і обери правильну відповідь.

х - 300 · 4 = 1800

варіанти відповідей

300

600

1920

3000

Запитання 10

Для виготовлення тортів на кондитерській фабриці першого дня використали 5 кг 400 г горіхів, другого дня 4 кг 900 г, а третього дня 5 кг 300 г горіхів. Скільки всередньому використовували горіхів за день на кондитерській фабриці?

варіанти відповідей

15 кг 600г

5 кг 200 г

5 кг 600 г

15 кг 200 г

Запитання 11

Спортсмен пробіг 2/5 марафонської дистанції, довжина якої становить 42 км 190 м. Яку відстань пробіг спортсмен?

варіанти відповідей

 105 кг 475 г

16 км 876 м

 8 км 438 м

84 кг 380 г

Запитання 12

Розв'яжи задачу і познач правильну відповідь.


З двох протилежних берегів озера одночасно на зустріч один одному вирушили два човни. Перший човен плив зі швидкістю 12 км/год, а другий - зі швидкістю 11 км/год. Через 3 години вони зустрілися. Знайди відстань між берегами озера.

варіанти відповідей

609 км

 33 км

  69 км

23 км

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест