Підсумкова контрольна робота

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 136 разів
18 запитань
Запитання 1

Визначте, коли виник постмодернізм як літературне явище?

варіанти відповідей

кінець XX ст.

друга половина ХІХ ст.

перша половина ХІХ ст.

перша половина ХХ ст.

Запитання 2

Визначте основні риси постмодернізму (оберіть декілька варіантів відповідей)

варіанти відповідей

умовність образів і колажність

поліфонізм та інтертекстуальність

міфологізм і синкретизм стилів та форм

традиційність образів

Запитання 3

Визначте призначення елітарної літератури:

варіанти відповідей

для витонченого критика в певній галузі

для середньостатистичного читача, що не вимагає значної обізнаності з надбаннями світової культури

для тонкого лірика, який потребує емоційного твору з позитивним фіналом

для інтелектуально освіченого читача, що вимагає значної обізнаності з надбаннями світової культури, має витончене естетичне сприйняття

Запитання 4

Якою є ключова функція масової літератури?

варіанти відповідей

розважальна, але інколи вона здатна порушувати важливі проблеми

розважальна, оскільки вона не здатна порушувати важливі проблеми

виховна, оскільки її читає більша кількість населення

інформаційна, оскільки її читають, щоб швидше забути

Запитання 5

Твір М.Павича "Скляний равлик" є зразком літератури

варіанти відповідей

екзистенціалізму

потоку свідомості

модернізму

постмодернізму

Запитання 6

Визначте, у чому полягає суть "гри з текстом і читачем" в оповіданні М.Павича "Скляний равлик"?

варіанти відповідей

читач може сам обрати початок оповідання

непослідовність оповіді

наявність детективної інтриги

наявність перехресть

Запитання 7

У єгиптян равлик є символом

варіанти відповідей

мудрості

мрії

щастя

вічності

Запитання 8

Характерною ознакою твору М. Павича "Скляний равлик" є

варіанти відповідей

потік свідомості

віртуальний історизм

чоловіча й жіноча версії подій

заплутаність сюжету

Запитання 9

Хто з названих митців не належить до авторів творів "театру абсурду"?

варіанти відповідей

Макс Фріш

Семюель Беккет

Ежен Йонеско

Фрідріх Дюрренматт

Милорад Павич

Запитання 10

Ім'я письменника, у творчому методі якого наявний "ефект айсбергу" ?

варіанти відповідей

Е.Гемінгвей

Г.Маркес

Г.Белль

Б.Брехт

М.Павич

Запитання 11

Основи якого філософсько- релігійного вчення стали підгрунтям світогляду Ясунарі Кавабата?

варіанти відповідей

даосизму

стоїцизму

синтоїзму

конфуціанства

дзен-буддизму

Запитання 12

Кому належить висловлювання: " Коли весь час думаєш про мертвих, то здається, ніби й сам неживий"

варіанти відповідей

Пелайо

Кікудзі

Елісенді

Маноліно

Фуміко

Запитання 13

Творчості якого письменника притаманна така риса, як поєднання рис національної естетики із західноєвропейською культурою

варіанти відповідей

Я.Кавабати

Е.Гемінгвей

Г.Маркес

М.Павич

Ф.Дюрренматт

Запитання 14

Проблеми, які порушує автор в романі "Провина зірок"

варіанти відповідей

життя і смерті

призначення людини, її духовні та фізичні сили

війни і миру

стійкість у випробуванні страшною хворобою

Запитання 15

Модернізмом називають

    

варіанти відповідей

філософський напрям, спрямований на пошук «вічної істини»

літературно-мистецький напрям реалістичного спрямування

сукупність літературно-мистецьких течій нереалістичного спрямування

літературно-мистецьку течію романтичного спрямування

Запитання 16

Кульмінаційний момент у творі «Провина зірок»:


варіанти відповідей

Прогресування хвороби Гаса, репетиція похорону

 

Зустріч Гейзел з Ван Хутером

Смерть Огастуса Уотерса

Поїздка до Амстердаму

Запитання 17

Кому належать слова:" Світ- це не фабрика по виконанню бажань" ("Провина зірок")?

варіанти відповідей

Гасу

Хейзел

Огастусу

татові Хейзел

Запитання 18

Постмодерністський герой — це людина, яка

варіанти відповідей

перебуває на перехресті різних часів, епох, просторів

намагається знайти точки дотику між реальним і фантастичним світами

уособлює гармонію, емоційно стійка, морально врівноважена

кидає виклик обставинам

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест