Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Природознавство, 5 клас
Тест виконано: 697 разів
21 запитання
Запитання 1

Жива природа поділена на такі царства:

варіанти відповідей

дерев, рослин, грибів, бактерій

рослин, тварин, грибів, бактерій

рослин, тварин, грибів

дерев, квітів, грибів, бактерій

Запитання 2

Пристосуванням рослин до сезонних періодичних змін є:

варіанти відповідей

Закривання пелюсток квітів

 Листопад

Запилення квітів

Фотосинтез

Запитання 3

Природною екосистемою є

(декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

сад

поле

ліс

клумба

річка

степ

Запитання 4

Найменша частинка живого організму:

варіанти відповідей

тканина 

організм

клітина

орган

Запитання 5

Які організми забезпечують киснем мешканців нашої планети?


варіанти відповідей

Гриби;

Хижаки;

Зелені рослини;

Рослиноїдні тварини;

Запитання 6

Найродючіші ґрунти ті, що містять багато...

варіанти відповідей

піску

глини

води

гумусу

Запитання 7

Для чого потрібно сортувати сміття?

варіанти відповідей

для подальшої переробки на спеціальних заводах

сортоване сміття легше вивезти

щоб краще його зберігати

сортоване сміття легше спалювати

Запитання 8

Який заповідник створений в Україні для охорони копитних тварин степів, саван, пустель і гірських районів?

варіанти відповідей

Карпатський

Асканія-Нова

Дунайський

Чорноморський

Запитання 9

З якою метою людина втручається у природне середовище

варіанти відповідей

щоб збільшити вміст вуглекислого газу в атмосфері

щоб покращити своє існування

щоб зменшити площі лісів

щоб зменшити кількість тварин

Запитання 10

Виберіть мешканців грунтового середовища існування:

варіанти відповідей

кріт звичайний

 кульбаба лікарська

  дощовий черв'як

  жаба озерна

грунтові бактерії

каштан

Запитання 11

Усі природні екосистеми пов’язані між собою і разом утворюють живу оболонку Землі, яку називають:

варіанти відповідей

гідросферою

атмосферою

літосферою

біосферою

Запитання 12

В якому середовищі існування найбільша різноманітність живих організмів:

варіанти відповідей

 водному

наземно – повітряному

 сонячному

 грунтовому

Запитання 13

В якій природно-заповідній території повністю заборонена господарська діяльність людини

варіанти відповідей

заповідник

національний парк

дендрологічний парк

заказник

Запитання 14

За якою з наведених ознак тварини відрізняються від рослин?

варіанти відповідей

 дають потомство

 живляться готовими органічними речовинами

реагують на подразнення

утворюють органічні речовини з неорганічних 

Запитання 15

Заповідники створюють

варіанти відповідей

для відвідування туристами

для збереження окремих видів рослин і тварин

для збереження місць проживання тварин

для збереження об'єктів неживої природи

Запитання 16

Оберіть ознаки бактерій

(декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

 Їхні клітини не мають ядра

Утворюють органічні речовини з неорганічних

Живляться, дихають, ростуть, розмножуються

Псують продукти, можуть бути збудниками хвороб

Запитання 17

Сукупність умов, у яких мешкають організми різних видів і з якими вони безпосередньо взаємодіють, називають:

варіанти відповідей

середовищем існування

екосистемою

біосферою

атмосферою

Запитання 18

Виберіть правильний ланцюжок харчування

варіанти відповідей

миша - пшениця - змія - орел

пшениця - миша - змія - орел

пшениця- миша - орел - змія

змія- орел- миша- пшениця

Запитання 19

Рослини, що встигають протягом одного року утворити насіння, називаються:

варіанти відповідей

швидкорослими 

одноразовими

однорічними

вічнозеленими

Запитання 20

З переліку виберіть штучні екосистеми:

(декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

ліс

степ

парк

море

поле

клумба

Запитання 21

Продовжи речення: Мета заснування Червоної книги -

варіанти відповідей

поліпшення охорони рідкісних рослин

поліпшення охорони рідкісних тварин

поліпшення охорони рідкісних грибів

поліпшення охорони рідкісних рослин і тварин, грибів, що перебувають під загрозою зникнення.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест