Підсумкова контрольна робота для 5 класу

Додано: 4 травня 2020
Предмет: Математика, 5 клас
Тест виконано: 207 разів
15 запитань
Запитання 1

Запишіть число 0,073 у вигляді звичайного дробу.

варіанти відповідей
Запитання 2

Виконайте віднімання 42-13,68.

варіанти відповідей

29,68

28,68

29,32

28,32

Запитання 3

Округліть число 18,435 до десятих.

варіанти відповідей

18

18,5

18,4

18,44

Запитання 4

Виразіть 136 г у кілограмах.

варіанти відповідей

0,136 кг

1,36 кг

13,6 кг

0,0136 кг

Запитання 5

Яка точка на координатному промені відповідає числу 8?

варіанти відповідей

D

C

B

A

Запитання 6

Порівняйте значення величин 968 см і 9 м 7 дм

варіанти відповідей

968 см = 9 м 7 дм

968 см < 9 м 7 дм

968 см > 9 м 7 дм

Визначити не

можливо

Запитання 7

Оля зібрала з грядки 2,4 кг полуниць, а Марійка – у 2 рази більше. Скільки кілограмів полуниць зібрали дівчата разом?

варіанти відповідей

4,8 кг

7,2 кг

5 кг

2,6 кг

Запитання 8

Розв’яжіть рівняння 0,7х=14.

варіанти відповідей

2

0,2

20

7

Запитання 9

Скільки градусів становлять 4/15 прямого кута?

варіанти відповідей

240

480

160

320

Запитання 10

Обчисліть

варіанти відповідей
Запитання 11

Виконайте дії 4,2:2,8+9,3∙1,4 ─ 7,15.

варіанти відповідей

7,35

6,36

7,37

6,35

Запитання 12

Розв’яжіть рівняння (3,7х+6,25)∙7,2=111,6.

варіанти відповідей

1,5

2,5

3,5

4,5

Запитання 13

Довжини сторін прямокутника дорівнюють 3,9 дм і 54 см. Виразити в метрах та знайти периметр цього прямокутника.

варіанти відповідей

Р=0,93 м

Р=1,86 м

Р=18,6 м

Р=8,88 м

Запитання 14

Довжини сторін прямокутника дорівнюють 3,9 дм і 54 см. Виразити в метрах та знайти площу цього прямокутника.

варіанти відповідей

S=210,6 м2

S=21,06 м2

S=2,106 м2

S=0,2106 м2

Запитання 15

Довжини сторін прямокутника дорівнюють 3,9 дм і 54 см. Яку найбільшу кількість квадратиків площею 0,04 м2 можна вирізати з цього прямокутника?

варіанти відповідей

5 квадратиків

5,26 квадратиків.

2 квадратики

52,6 квадратиків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест