Відображення смішного в життєвих явищах і людських характерах у доброзичливому, жартівливому тоні називають
Який новий гумористичний жанр увів у літературу С.Руданський.
Що таке мораль байки?
Співомовка - це
Визначте, який художній засіб найяскравіше виражений в уривку
"Ти - як перлина, як топаз,
Ти - як іскрина синя..."
Твір «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» - це
Традиційний сюжет має таку послідовність:
Назвіть героїв художнього твору, які замість літнього відпочинку посилено вивчають зоологію.
Прочитайте уривок з твору "Митькозавр з Юрківки..."
"Ми вирішили по черзі вартувати, щоб чудовисько зненацька не напало на нас чи хоча б не прогавити його, як воно вилізе з води."
ЦЕЙ УРИВОК Є ЧАСТИНОЮ
Байка має таку будову:
Хто з письменників підписувався псевдонімом Дідусь Кенар?
За що Сергій з Митьком були вдячні Василеві?
Чому рибу не сприймали у водному середовищі інші побратими? (за казкою-притчею Е.Андієвської)
Найбільшими ласощами для синьомордиків були (за твором «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9»)
Яке прізвище було в Павлуші (за твором «Тореадори з Васюківки»)
Яка характеристика прибульців є помилковою?
("Таємне товариство боягузів" Лесі Ворониної)
Яка подія змінила життя і плани Митька та Сергія на літо ("Митькозавр із Юрківки" Ярослава Стельмаха")?
Другорядними персонажами якого твору є Спірка і Стьопка?
Установити відповідність між твором та персонажем:
1 "Казка про яян"
2 "Щука"
3 "Таємне Товариство Боягузів...
4 "Говорюща риба"
а) рибалка;
б) пастушок;
в) лисиця;
г) синьоморди;
д) бджола;
Установити відповідність між автором і твором:
1.Л.Глібов
2.С.Руданський
3.П.Глазовий
4.І.Жиленко
а) "Жар-Птиця"
б) "Жаба і Віл"
в) "Добре торгувалось"
г) "Найважча роль"
д) "Таємне Товариство Боягузів..."
Хто чи що стало причиною загибелі риби? («Говорюща риба»)
Невеличке прозове повчальне алегоричне оповідання про людське життя з моральним висновком – це
Найкраще мораль байки "Жаба і Віл" передає прислів'я
Як помстилася друзям Контрибуція? (За тв. В. Нестайка)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома