Точка N ділить відрізок FQ на два відрізки – FN і NQ. Знайдіть довжину відрізка FN, якщо FQ= 13,5см, а NQ= 6,7см.
Промінь ОМ внутрішній промінь <KOP. Знайдіть градусну міру кута <КОР, якщо <КОМ= 37°, а <МОР= 39°.
Велосипедист рухається зі швидкістю 16 км/год. Знайдіть відстань у метрах, яку проїде велосипедист за 180 хв?
Виконайте додавання: 15 км 38м + 169 км 976м
Знайди суму найбільших двоцифрового, трицифрового і чотирицифрового чисел.
Вчителька задумала двоцифрове число, яке спочатку збільшила на 505, а потім зменшила на 307 . У результаті отримала 237. Яке число задумала вчителька?
Периметр прямокутника АВСД дорівнює 160 м, АВ=47 м. Знайдіть усі сторони прямокутника.
Кут А трикутника АМС дорівнює 48°. Кут М у два рази більший за кут С. Знайдіть кути <М, <С.
Спростіть вираз: 8*а*12*b*3
Знайдіть значення виразу:
3008:94 +805*712- 117563
Розв’яжіть рівняння:
6,25:(х – 3,008)=25
Одне число в 15 разів більше за інше. Знайдіть ці числа, якщо різниця між ними дорівнює 49.
Одна сторона прямокутника дорівнює 47 см, а друга на 9 см менша. Знайдіть площу прямокутника
Матвій прочитав 8/11 сторінок книжки, що становить 88 сторінок. Скільки сторінок у книжці?
Виконайте дії
Який кут більший: той що становить 0,3 розгорнутого кута, чи той, що становить 0,1 прямого кута. Обчисліть величини кутів.
Знайдіть середнє арифметичне чисел: 2,8; 3,9; 4,06; 5,94; 0,3
Обчисліть 60% від 35
Маса сушених ягід становить 15% маси свіжих. Скільки потрібно зібрати свіжих ягід, щоб отримати 3,9 кг сушених?
1. Обчисліть:
49,5: ( 2,7-1,8)*2,75 -51,025
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома