Підсумкова контрольна робота. 7 клас

Додано: 22 травня 2022
Предмет: Українська література, 7 клас
Тест виконано: 1327 разів
24 запитання
Запитання 1

Мистецькому твору, на відміну від наукового, властиві

варіанти відповідей

точність й відсутність припущень

творча уява й фантазія автора

відображення дійсності в художніх образах

чітке визначення, відсутність емоцій

Запитання 2

Вкажіть функції літератури в житті людини

варіанти відповідей

прищеплює естетичний смак

навчає жити

має виховне значення

розширення кругозору читача

фіксувати історичні події

Запитання 3

Пісенний фонд українського народу понад 300 тисяч пісень.

Козацькі, кріпацькі, бурлацькі, чумацькі належать до

варіанти відповідей

історичних

соціально-побутових

колискових

календарно-обрядових

Запитання 4

Встановіть відповідність

варіанти відповідей

1. В 2. Г 3. А

1. Б 2. А 3. В

1. Г 2. В 3. Б

1. А 2. Б 3. Г

Запитання 5

Художній паралелізм використано в рядках

варіанти відповідей

"Не рад явір хилитися,

Вода корінь миє!

Не радкозак журитися,

Так серденько ниє!"

"Мені з жінкою не возиться,

а тютюн та люлька

козаку в дорозі

знадобиться"

"Мене, мати, звірі знають, -

Як я іду - утікають"

Пливе човен, води повен

Та накритий листом.

Не хвалися, дівчинонько,

Червоним намистом.

Запитання 6

Вкажіть правильні твердження

варіанти відповідей

Коломийка - дворядковий жанр, що поєднує пісню, міміку й танець.

У коломийках лунає жартівливий, життєрадісний пафос.

Коломийки - старовинний жанр, сьогодні про нього забули.

Виконавці на ходу пригадували чи вигадували рядки.

Запитання 7

Вкажіть автора історичної повісті про те, як волелюбний народ однієї з карпатських общин боронив свою батьківщину від монголо-татарської навалив ХІІІ столітті.

варіанти відповідей
Запитання 8

Вкажіть автора повісті про те, як брат визволяє сестру з татарської неволі

варіанти відповідей
Запитання 9

Перетворення героїні на тополю в баладі Т. Г. Шевченка називається

варіанти відповідей

персоніфікацією

метаморфозою

фантастикою

метафорою

Запитання 10

Встановіть відповідність поезії Т.Г. Шевченка

варіанти відповідей

1.А 2.Б 3.В 4.Г

1.Б 2.В 3.Г 4.А

1.Г 2.А 3.Б 4.В

1.В 2.Г 3.А 4.Б

Запитання 11

Установіть відповідність періодів творчості Т. Шевченка:

1. 1837-1843 р. р. А. невольницька поезія

2. 1843-1847 р. р. Б. "золота пора"

3. 1847-1857 р. р. В. рання творчість

4. 1857-1861 р. р. Г. після заслання

варіанти відповідей

1.Г 2.Б 3.В 4.А

1.Б 2.А 3.Г 4.В

1.В 2.Б 3.А 4.Г

1.А 2.Б 3.В 4.Г

Запитання 12

Вкажіть цитату з твору, що відповідає ілюстрації

варіанти відповідей

"Павлусь не пам'ятав, чи йому що так смакувало, як ця риба"

"Я замислююсь над ним, а навколо мене починає кружляти видіння казки"

"Климко йшов босий, в куцих штанчатах, старій матросці"

"Бісові груші, які спілі й над самісінькою головою висять, а не одна ж то не впаде в рот"

Запитання 13

Пригадайте зміст повісті Г. Тютюнника "Климко".

Вкажіть, на яких ілюстраціях зображено вчительку Наталію Миколаївну.

варіанти відповідей
Запитання 14

Вкажіть зайве речення

варіанти відповідей

Під час бойових подій Петро намагається бути поруч із Павлусем, щоб вчасно прийти на допомогу.

Тоді Павлусь устав потихеньку, надягнув на себе кожушину, узяв сумку із сухарями в брата.

Сонце стояло високо, а Павлусь ще спав. Раптом на подвір'ї Девлет-Гірея зчинився гамір.

Було прийдуть до Павлуся парубки та й намовляють його, щоб ішов з ними на вечорниці.

Запитання 15

Вкажіть уривки з творів, у назві яких є слова зі спільним коренем


варіанти відповідей

" Добре, що діти сплять, а то б ще навчилися брехати, як люди"

"Зразу ящик, а там і гроші. Працювала цілу ніч. У днину відпочивала, а на ніч дальше до роботи.

"Звечора миші лоскотали Климка, гасаючи йому по руках і ногах, пищали раденько, що є їм розвага..."

"Вона робила.... кольорові миші з оцих ось жовтих і сухих листків."

Запитання 16

Диптих Л. Костенко поєднує алегоричний образ

варіанти відповідей

чайки

весни

крил

серця

Запитання 17

Встановивши правильну відповідність, ви отримали слово

варіанти відповідей

розум

мороз

морзе

умора

Запитання 18

Вкажіть приклади персоніфікації

варіанти відповідей

"В цьому році зима

Не вдягала білої свити"

"Немає поля, / То буде воля.

Немає пари,/ То будуть хмари."

"І жити спішити треба... -

Гляди ж не проспи!"

"Заглядає в шибку казка сивими очима,

Материнська добра ласка в неї за плечима"

Запитання 19

ОЛЕНА ТЕЛІГА “ПЛОМІННИЙ ДЕНЬ”

День прозорий мерехтить, 1мов пломінь,1

І душа2 моя горить2 сьогодні.

Хочу жити, аж життя2 не зломить2,

Рватись вгору3 чи летіть в безодню3.


Хоч людей довкола так багато3,

Та ніхто3 з них кроку не зупинить,

Якщо кинути в рухливий натовп4

Найгостріше слово4 — Україна.


І тому росте, росте прокляття!5

Всі пориви запального квітня4

Неможливо в дійсність перелляти,

На землі байдужно-непривітній4.


Знайдіть помилку


варіанти відповідей

1 - порівняння

2 - метафори

3 - антитези

4 - епітети

5 - риторичне питання

Запитання 20

Вкажіть, який з віршів не написаний у формі звертання

варіанти відповідей

А. Малишко "Пісня про рушник"

О.Ольжич "Захочеш - і будеш"

В.Симоненко "Ти знаєш, що ти - людина?"

Л. Костенко "Кольорові миші"

О.Теліга "Сучасникам"

Запитання 21

Поєднавши однакові за жанром твори, ви отримали слово

варіанти відповідей

УСМІХ

УСПІХ

ПОСПІХ

РОЗУМ

Запитання 22

Поєднайте автора повісті з різновидом жанру його твору

варіанти відповідей

1.А 2. В 3. Б 4. Г

1.Б 2. Г 3. В 4. А

1.Г 2. А 3. А 4. Б

1.В 2. Б 3. Г 4. А

Запитання 23

Установіть відповідність

варіанти відповідей

1.А 2.Б 3.В 4Г 5.А

1.Д 2.А 3.Б 4В 5.Г

1.Б 2.В 3.Г 4А 5.Д

1.Г 2.Д 3.А 4Г 5.В

Запитання 24

Установіть відповідність

варіанти відповідей

1.В 2.Г 3.Д 4.Б 5.А

1.Д 2.А 3.В 4.Г 5.Б

1.Г 2.Б 3.А 4.Д 5.В

1.Д 2.В 3.Б 4.А 5.Г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест