Мистецькому твору, на відміну від наукового, властиві
Вкажіть функції літератури в житті людини
Пісенний фонд українського народу понад 300 тисяч пісень.
Козацькі, кріпацькі, бурлацькі, чумацькі належать до
Встановіть відповідність
Художній паралелізм використано в рядках
Вкажіть правильні твердження
Вкажіть автора історичної повісті про те, як волелюбний народ однієї з карпатських общин боронив свою батьківщину від монголо-татарської навалив ХІІІ столітті.
Вкажіть автора повісті про те, як брат визволяє сестру з татарської неволі
Перетворення героїні на тополю в баладі Т. Г. Шевченка називається
Встановіть відповідність поезії Т.Г. Шевченка
Установіть відповідність періодів творчості Т. Шевченка:
1. 1837-1843 р. р. А. невольницька поезія
2. 1843-1847 р. р. Б. "золота пора"
3. 1847-1857 р. р. В. рання творчість
4. 1857-1861 р. р. Г. після заслання
Вкажіть цитату з твору, що відповідає ілюстрації
Пригадайте зміст повісті Г. Тютюнника "Климко".
Вкажіть, на яких ілюстраціях зображено вчительку Наталію Миколаївну.
Вкажіть зайве речення
Вкажіть уривки з творів, у назві яких є слова зі спільним коренем
Диптих Л. Костенко поєднує алегоричний образ
Встановивши правильну відповідність, ви отримали слово
Вкажіть приклади персоніфікації
ОЛЕНА ТЕЛІГА “ПЛОМІННИЙ ДЕНЬ”
День прозорий мерехтить, 1мов пломінь,1
І душа2 моя горить2 сьогодні.
Хочу жити, аж життя2 не зломить2,
Рватись вгору3 чи летіть в безодню3.
Хоч людей довкола так багато3,
Та ніхто3 з них кроку не зупинить,
Якщо кинути в рухливий натовп4
Найгостріше слово4 — Україна.
І тому росте, росте прокляття!5
Всі пориви запального квітня4
Неможливо в дійсність перелляти,
На землі байдужно-непривітній4.
Знайдіть помилку
Вкажіть, який з віршів не написаний у формі звертання
Поєднавши однакові за жанром твори, ви отримали слово
Поєднайте автора повісті з різновидом жанру його твору
Установіть відповідність
Установіть відповідність
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома