Підсумкова контрольна робота 8 клас

Додано: 15 грудня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 61 раз
12 запитань
Запитання 1

Вкажи правильну послідовність проходження їжі через органи травлення.

варіанти відповідей

ротова порожнина → шлунок → стравохід → кишківник → глотка

ротова порожнина → глотка → стравохід → шлунок → кишківник


стравохід → шлунок → ротова порожнина → кишківник → глотка

Запитання 2

У якому органі травної системи поживні речовини всмоктуються в кров?

варіанти відповідей

глотка

ротова порожнина

кишківник

Запитання 3

Ріст кісток в товщину відбувається за рахунок:

варіанти відповідей

клітин окістя

органічних речовин

хондроцитів

мінеральних солей

хрящової тканини

Запитання 4

З чого складається зуб?

варіанти відповідей

Коронка

ясна

карієс

Шийка

Корінь

Запитання 5

Які функції виконує жовч в 12-палій кишці?

варіанти відповідей

розщеплює жири

активує ферменти шлункового соку

  емульгує жири

активує ферменти підшлункового соку

Запитання 6

Обери всі ферментні системи тонкого кишечника

варіанти відповідей

амілаза

ліпаза

пепсин

трипсин

Запитання 7

Вкажіть, який процес називається внутрішнім диханням:

варіанти відповідей

вентиляція легень

транспортування газів кров'ю

дифузія газів у легенях

окислювальні процеси в клітинах

Запитання 8

Газообмін між повітрям і кров’ю відбувається у:


варіанти відповідей

носовій порожнині

гортані

глотці

легенях

Запитання 9

Відсутність якого з вітамінів є причиною розвитку рахіту ?

варіанти відповідей

С

D

A

К

Запитання 10

1. Асиміляція - це процес:

варіанти відповідей

а) утворення органічних речовин

б) розщеплення органічних речовин

Запитання 11

Яка хвороба характеризується такими ознаками: знижена опірність організму до хвороб, підвищена ламкість судин, кровоточивість ясен, ушкодження суглобів.

варіанти відповідей

цинга  

бері-бері

рахіт

куряча сліпота

Запитання 12

З переліку виберіть жиророзчинні вітаміни

варіанти відповідей

А  

 D

 К

Е

С

Р

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест