Укажіть жанри гумористичних творів:
Доброзичливий, жартівливий сміх, що допомагає виправити певні вади людського характеру, недоліків поведінки тощо
Невеликий, здебільшого віршований повчально-гумористичний чи сатиричний твір з алегоричним змістом, у якому людське життя відтворюється в образах тварин, рослин і речей
Невеликий за обсягом сюжетний вірш гумористично-сатиричного змісту, побудований на основі народного анекдоту, казки, приказки, у якому описано певний комічний випадок; можна співати
У якому творі розповідається про хвалькувату, настирливу, набридливу, безтурботну ледарку та відповідальну, економну, раціональну трудівницю?
У якому рядку перераховано співомовки?
Установи відповідність між героями й рисами, які вони уособлюють у творі:
1. Лисиця («Щука» Л. Глібова);
2. Запорожці («Запорожці у короля» С. Руданського);
3. Муха («Муха й Бджола» Л. Глібова);
4. Туристи («Заморські гості» П. Глазового).
А прагнення працювати;
Б хитрощі, корисливість;
В вихованість, культурність
Г гідність, кмітливість;
Д пихатість.
Установи відповідність між письменниками та регіонами України, де вони народилися:
1. Л. Глібов
2. С. Руданський
3. П. Глазовий
А Вінниччина;
Б Миколаївщина
В Полтавщина
Г Київщина
Установіть відповідність
1.анекдот
2. гумореска
3.байка
4. співомовка
5. притча
А.віршований повчально-гумористичний чи сатиричний твір алегоричного змісту
Б. короткі за обсягом гумористичні або сатиричні твори з дотепним фіналом;
В. невеликий віршований або прозовий твір з гумористичним сюжетом;
Г. короткий гумористичний вірш, часто побудований на якомусь народному анекдоті, приказці чи казковому мотиві
Українська мова, яка є свідченням нашої культури, благородності, манери поведінки й етикету, возвеличується у гуморесці Павла Глазового
Установіть відповідність. Назва твору - Проблема
1 «Похвала» а) удаване мистецтво
2 «Еволюція» б) підступні лестощі
3 «Найважча роль» в) повага до рідної мови
4 «Заморські гості» г) людяність і виховання
Яка з цих ознак характерна для байки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома