Підсумкова контрольна робота з біології 8 клас

Узагальнення та систематизація знань учнів про організм людини як складну біологічну систему.

Додано: 8 травня 2023
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 395 разів
23 запитання
Запитання 1

До хімічних елементів, що становлять 96 % загальної маси тіла людини, належать:

варіанти відповідей

вода;

білки, жири, вуглеводи;

гідроген, оксиген, нітроген, карбон. 

Запитання 2

Анатомія – це наука, що вивчає:

варіанти відповідей

будову і форму організму, його органів та систем

життєві функції організму, його окремих органів і систем

адаптацію організму до навколишнього середовища.

Запитання 3

Фізіологія – це наука, що вивчає:

варіанти відповідей

будову і форму організму, його органів і систем;

життєві функції організму, його окремих органів і систем; 

формування, збереження, зміцнення і відновлення здоров’я людини.

Запитання 4

Єдиною структурною і функціональною одиницею рослин, тварин та людини є:  

варіанти відповідей

тканина;

клітина;

система органів.

Запитання 5

Сукупність клітин, подібних за будовою, походженням і функціями, та міжклітинної речовини – це:

варіанти відповідей

система органів;

тканина;

група тканин. 

Запитання 6

Частина тіла, яка має певні форму, будову, функцію і займає певне місце в організмі, називається:

варіанти відповідей

клітиною;

тканиною;

органом. 

Запитання 7

 Органели, що виконують функцію травної системи клітини, – це:

варіанти відповідей

рибосоми;

мітохондрії;

лізосоми.

Запитання 8

 Органели, які є “енергетичними станціями” клітини, – це:

варіанти відповідей

мітохондрії;

рибосоми;

комплекс Ґольджі.

Запитання 9

 Тканина, здатна до збудження та проведення збудження, – це:

варіанти відповідей

м’язова;

нервова;

епітеліальна.

Запитання 10

 Серцевий м’яз утворений:

варіанти відповідей

нервовою тканиною;

посмугованою м’язовою тканиною;

непосмугованою м’язовою тканиною. 

Запитання 11

Гормони, які виробляються залозами внутрішньої секреції, потрапляють:

варіанти відповідей

у кишечник;

на поверхню шкіри;

у кров’яне русло.

Запитання 12

 Сталість внутрішнього середовища організму – це:

варіанти відповідей

рефлекс;

рефлекторна дуга;

гомеостаз. 

Запитання 13

Короткі відростки нейрона називаються:

варіанти відповідей

аксонами;

дендритами;

нейрофібрилами. 

Запитання 14

Кінцеві структури чутливих нервових волокон, які сприймають подразнення і перетворюють його енергію на нервовий імпульс, – це:

варіанти відповідей

нейрофібрили;

аксони;

рецептори

Запитання 15

Нерухоме з’єднання кісток називається:

варіанти відповідей

швом;

суглобом;

скелетом.

Запитання 16

Знижена рухова активність людини називається:

варіанти відповідей

гіподинамією;

гіпердинамією;

гомеостазом.

Запитання 17

Виділити усі формені елементи крові

варіанти відповідей

еритроцити

нейрони

остеоцити

тромбоцити

лейкоцити

лімфоцити

Запитання 18

Провідна роль у процесах гуморальної регуляції належить:

варіанти відповідей

імунній системі

ендокринній системі

травній системі

Запитання 19

До скелета нижньої кінцівки належать кістки

варіанти відповідей

стегнова

променева

великогомілкова

ліктьова

Запитання 20

Виберіть правильне твердження:

І. Сенсорна системи рівноваги забезпечується вестибулярним апаратом, що складається з двох мішечків та трьох півколових каналів.

ІІ. На малюнку зображено зорову сенсорну систему.

варіанти відповідей

лише І

лише ІІ

обидва правильні

обидва неправильно

Запитання 21

Склад центральної нервової системи (обери всі вірні):

варіанти відповідей

а) головний мозок;

б) синапси;

в) спинний мозок;

г) рефлекторна дуга

Запитання 22

Виділіть вірну стрічку, що поєднює орган та систему, до якої він належить:

1-шлунок, 2-бронхи, 3-ребра, 4-артерії

А-видільна, Б-опорно-рухова, В-травна, Г-кровоносна, Д-дихальна

варіанти відповідей

1-А, 2-В, 3-Г, 4-Б

1-В, 2-Д, 3-Б, 4-Г

1-В, 2-А, 3-Б, 4-Д

1-В, 2-Д, 3-А, 4-Б

Запитання 23

Виділіть орган(залозу змішаної секреції), що регулює рівень глюкози в крові

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест