За кого найбільше доставалося Федькові (героєві повісті ''Федько-халамидник'')
Чий це портрет: «Це була дитина ніжна, делікатна, смирна. Він завжди виходив на двір трошки боязко, жмурився від сонця й соромливо посміхався своїми невинними синіми очима»?
У вірші Станіслава Чернілевського ''Забула внучка в баби черевички'' автор закликає
Кому збирається віддати підкову героїня вірша Ірини Жиленко
Чим відрізняються яяни від звичайних людей з казки Емми Андієвської ''Казка про яян''
Хто з поетів створив персоніфіковані образи стежечки, блискавки, веселки, кринички, диму?
Люди не вміють почути одне одного, тому вони часто відчувають себе самотніми - це головна думка твору, якому належить таке зображення
Назвіть твір, герої якого риють метро під свинарником, дресирують корову, наслідують Робінзона Крузо, роблять поховання фараона на колгоспному баштані
Як назвали свою знахідку хлопці ( твір "Тореадори з Васюківки")
Через кого посварилися хлопці
Головні герої повісті Ярослава Стельмаха ''Митькозавр із Юрківки''
Хто виявився ''химерою лісового озера''
Повість Лесі Ворониної ''Таємне товариство боягузів'' починається з конфлікту між
Де працювали батьки Клима
Короткий гумористичний твір, побудований на основі народного анекдоту, казки, приказки, у якому описано певний комічний випадок, - це ...
Який із цих творів алегоричний?
У гуморесці "Заморські гості" порушено проблему
Продовжіть речення:
Гумореска - це ...
Укажи жанр твору Я. Стельмаха «Митькозавр із Юрківки або Химера лісового озера»
12.Художній засіб, що використав П. Глазовий у рядку гуморески «Здивуванням засвітились очі у туриста», називається:
Встанови відповідність між автором та назвою твору.
1. В. Вінниченко 2. Я. Стельмах 3. Е. Андієвська 4. Л. Глібов
а) "Говорюща риба" , б)"Федько - халамидник" в) "Митькозавр із Юрківки" , г) "Щука"
Встановіть відповідність між героєм та назвою твору
1. Гном 2. Толя 3. "Кактус" 4. Лисиця
а) "Таємне товариство боягузів", б) "Гном у буфеті", в) "Щука", г) "Федько - халамидник"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома