Контрольна робота за ІІ семестр. Біологія 8 клас

Додано: 9 травня
Предмет: Біологія, 8 клас
20 запитань
Запитання 1

Прозорий еластичний двояко- випуклий утвір, який може змінювати свою форму, забезпечує фокусування променів світла на сітківці

варіанти відповідей

склисте тіло

кришталик

зіниця 

кон'юктива

Запитання 2

Півколові канали зображено на малюнку під цифрою

варіанти відповідей

9

7

3

5

Запитання 3

Рефлекси, які здійснюються у відповідь на специфічне (адекватне) подразнення та мають сталі рефлекторні дуги

варіанти відповідей

штучні

умовні

безумовні

інстинкти

Запитання 4

Забезпечує запам'ятовування одноразової інформації на короткий проміжок часу — від кількох секунд до хвилини

варіанти відповідей

сенсорна пам'ять

довготривала пам'ять

оперативна пам'ять

короткочасна пам'ять

Запитання 5

Гіпофункція щитоподібної залози спричиняє в дорослих

варіанти відповідей

мікседему

акромегалію

цукровий діабет

базедову хворобу

Запитання 6

Серце скорочується повільніше під дією

варіанти відповідей

симпатичних нервів

парасимпатичних нервів

гормону адреналіну

гормону вазопресину

Запитання 7

Еритроцити помістили в чотири пробірки з різними рідинами. У першій пробірці – дистильована вода, у другій – сироватка крові, у третій – фізіологічний розчин, у четвертій – плазма крові. У якій пробірці відбудеться руйнування еритроцитів?

варіанти відповідей

першій

другій

третій

четвертій

Запитання 8

Яку функцію в організмі людини виконує структура, позначена на рисунку літерою Х.

варіанти відповідей

регуляція дихання

формування емоцій

координація рухів

вища нервова діяльність

Запитання 9

Оберіть правильну відповідність між залозою (1-4) та гормоном (А-Д), який вона виробляє.

1 щитовидна А інсулін

2 підшлункова Б тестостерон

3 надниркова В прогестерон

4 сім'яник Г адреналін

Д тироксин

варіанти відповідей

1-Г, 2-А, 3-Д, 4-В

1-Д, 2-А, 3-Г, 4-Б

1-Д, 2-В, 3-Б, 4-Г

1-А, 2-В, 3-Б, 4-Г

Запитання 10

Умовні рефлекси

варіанти відповідей

виявляються з моменту народження

зберігаються завжди протягом усього життя

успадковуються нащадками

адаптують організм до умов зовнішнього середовища

Запитання 11

Проаналізуйте твердження щодо функціональних особливостей структур ока людини та виберіть правильні.

І. Жовта пляма – місце найкращого бачення, де скупчення колбочок на сітківці найбільше.

ІІ. Сліпа пляма – місце виходу зорового нерва, у якому немає фоторецепторів.

варіанти відповідей

обидва правильні

лише ІІ

лише І

обидва неправильні

Запитання 12

Венозна кров рухається від серця людини

варіанти відповідей

легеневими венами

порожнистими венами

легеневими артеріями

аортою

Запитання 13

Укажіть частину організму людини, що є похідною епідермісу шкіри.

варіанти відповідей
Запитання 14

Укажіть місце формування (1) та руйнування (2) еритроцитів крові людини.


варіанти відповідей

1- червоний кістковий мозок, 2 – селезінка

1- червоний кістковий мозок, 2 - нирки

1- жовтий кістковий мозок, 2 - селезінка

1- жовтий кістковий мозок, 2 - червоний кістковий мозок

Запитання 15

Залозу внутрішньої секреції образно називають «диригентом оркестру ендокринних залоз», бо вона безпосередньо впливає на роботу більшості з них. Укажіть її назву.

варіанти відповідей

щитоподібна

епіфіз

гіпофіз

тимус

Запитання 16

До якої системи органів належить зображений на малюнку орган?

варіанти відповідей

нервова

ендокринна

кровоносна

лімфатична

Запитання 17

Людина відчула запах квітів троянди. Які рецептори спрацювали?




варіанти відповідей

фоторецептори

хеморецептори

терморецептори

механорецептори

Запитання 18

Який гормон виробляє зображена на рисунку ендокринна залоза?

варіанти відповідей

вазопресин

соматотропін


інсулін

адреналін

Запитання 19

У людини кров в аорту надходить з


варіанти відповідей

лівого передсердя

лівого шлуночка

правого передсердя

правого шлуночка

Запитання 20

Робота якої сенсорної системи може бути порушена через ушкодження потиличної частки кори головного мозку?


варіанти відповідей

зорової

слухової

нюхової

смакової

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест