Підсумкова контрольна робота за IІ семестр з української мови для учнів 7-Б класу сімейної форми навчання

12 запитань
Запитання 1

1. Із поданих слів дієприслівником є: 


варіанти відповідей

А) пишучий;

Б) писати;

В) пишучи;

Г) написаний.

Запитання 2

2. Укажіть дієприслівник недоконаного виду: 



варіанти відповідей

А) знаючи;



Б) впізнавши;


В) вишивши ;

Г) визнавши

Запитання 3

3.  Прислівником є виділене слово в реченні:

варіанти відповідей

А) Обід був РОЗКІШНИЙ, як годилося б весільному.

Б) Він сказав, що до нього ПІД ВЕЧІР мають прийти.

В) ОБАБІЧ простягнулось широке поле.

Г) ОБАБІЧ дороги росте тополя.

Запитання 4

4. Прислівник, який у вищому ступені має суфікс -ш-:


варіанти відповідей

А) ясно;

Б) сильно;

В) швидко.

Г)вільно;

Запитання 5

5. Способом складання основ утворено обидва прислівника в рядку:

варіанти відповідей

А) ушосте, обіруч;

Б) мимоволі, ліворуч;

В) відтепер, стрімголов;

Г) мимохіть,віднині.

Запитання 6

6.Усі прислівники пишуться з двома -нн- у рядку:

варіанти відповідей

А) прекрасн..о, невблаган..о, незграбн..о;

Б) грішн..о, невпин..о, живописн..о;

В) рівнин..о, туман..о, спросон..я;

Г) бажан..о, попідтин..ю, перлин..о.

Запитання 7

7. За допомогою слів значно, багато, куди, ще, трохи утворюється:  

варіанти відповідей

А) проста форма найвищого ступеня порівняння прислівників;

Б) проста форма вищого ступеня порівняння прислівників;

 

В) складена форма вищого ступеня порівняння прислівників;

Г) складена форма найвищого ступеня порівняння прислівників.

 

Запитання 8

8. У якому рядку всі прийменники пишуться окремо?

варіанти відповідей

А) на/в/коло, під/час, по/серед, по/при, з/середини;

Б) на/вкруг, по/переду, по/руч, по/заду, не/залежно/від;

В) по/ряд, за/для, о/крім, тому/що, з/поміж;

Г) з/метою, через/те/що, край/столу, у/зв'язку/з, згідно/з.

 

Запитання 9

9.Укажіть рядок, у якому всі слова з не пишемо разом.

 

варіанти відповідей

А) Не/легко, не/абияк, не/наче, не/щастя;

Б) Не/ по-людськи, не/впинно, не/абищо, не/голосно, а тихо;

В) Не/хтувати, не/щастить, не/чути, не/ставити;

Г) Не/вишиті рушники, не/розмальована мною листівка, не/допоміг.

Запитання 10

10. Сполучники за значенням поділяються на...

 

 

варіанти відповідей

А) сурядності та підрядності;

Б) повторювані, неповторювані, парні;

В) прості, складні, складені.

Запитання 11

11. Доберіть приклад до кожної характеристики.

1.Дієприслівник недоконаного виду,           А побажавши

утворений від дієслова ІІ дієвідміни.                    Б  прибігши

2.Дієприслівник доконаного виду,                        В  викупаний                      

утворений від дієслова І дієвідміни.                     Г  лежачи

3.Дієприслівник доконаного виду.                                    

4.Дієприкметник.

 

варіанти відповідей

1а 2в 3б 4 г

1б 2в 3б 4а

1г 2а 3б 4в

1в 2г 3а 4б

Запитання 12

12.Установіть відповідність між виділеними слова і частинами мови.

 

1.Прийменник.           А Дзвенять гаї, мов арфи, а день біжить, сміється.

2.Сполучник.              Б Нехай не знає втоми та рука, що добре зерно

                                     в добру землю сіє.

 

3.Частка.                     В Ох, яка буря знялася на морі.

4.Вигук.                       Г Стрункі сосни велично впираються вершина ми в небо.

 

варіанти відповідей

1в 2а 3в 4г

1г 2а 3б 4в

1в 2б 3г 4а

1а 2г 3б 4в

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест