1. Із поданих слів дієприслівником є:
2. Укажіть дієприслівник недоконаного виду:
3. Прислівником є виділене слово в реченні:
4. Прислівник, який у вищому ступені має суфікс -ш-:
5. Способом складання основ утворено обидва прислівника в рядку:
6.Усі прислівники пишуться з двома -нн- у рядку:
7. За допомогою слів значно, багато, куди, ще, трохи утворюється:
8. У якому рядку всі прийменники пишуться окремо?
9.Укажіть рядок, у якому всі слова з не пишемо разом.
10. Сполучники за значенням поділяються на...
11. Доберіть приклад до кожної характеристики.
1.Дієприслівник недоконаного виду, А побажавши
утворений від дієслова ІІ дієвідміни. Б прибігши
2.Дієприслівник доконаного виду, В викупаний
утворений від дієслова І дієвідміни. Г лежачи
3.Дієприслівник доконаного виду.
4.Дієприкметник.
12.Установіть відповідність між виділеними слова і частинами мови.
1.Прийменник. А Дзвенять гаї, мов арфи, а день біжить, сміється.
2.Сполучник. Б Нехай не знає втоми та рука, що добре зерно
в добру землю сіє.
3.Частка. В Ох, яка буря знялася на морі.
4.Вигук. Г Стрункі сосни велично впираються вершина ми в небо.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома