"Дієслово" 7 клас

24 запитання
Запитання 1

Оберіть твердження, що співвідносяться з дієсловом.

варіанти відповідей

називає дію або стан предмета 

у реченні виконує в основному синтаксичну роль присудка

змінюється за числами, родами й відмінками

змінюється за числами й особами

відповідає на запитання який? котрий?

називає ознаку предмета

Запитання 2

Укажіть незмінні форми дієслова.

варіанти відповідей

інфінітив

особові дієслова

безособові дієслова

дієприкметник

дієприслівник

Запитання 3

Початковою формою дієслова є

варіанти відповідей

неозначена форма (інфінітив)

особова

безособова

дієприкметник

дієприслівник

Запитання 4

Укажіть форму дієслова, яка може виконувати синтаксичну роль підмета, присудка, означення, додатка чи обставини.

варіанти відповідей

інфінітив

безособова

особова

дієприслівник

Запитання 5

Усі слова в рядку в неозначеній формі

варіанти відповідей

навчається, захищає, любить, оберігає

прийти, сказати, розбити, забронювати

написано, відкрито, розвіяно, спечено

живучи, біжучи, літаючи, освітивши

Запитання 6

Виберіть дієслова в неозначеній формі.

варіанти відповідей

прочитати

відчуваючи

плавати

садити

запалює

розраховують

Запитання 7

У реченні

Бажання навчатися додає нам натхнення.

інфінітив виконує синтаксичну роль...

варіанти відповідей

підмета

присудка

додатка

означення

обставини

Запитання 8

Виберіть дієслова доконаного виду.

варіанти відповідей

розфарбував

створює

світило

напише

Запитання 9

Виберіть дієслова недоконаного виду.

варіанти відповідей

розвиває

садили

розквітли

малюватиме

Запитання 10

Лексичному значенню "надзвичайно здивувати, вразити; приголомшити" відповідає слово ...

варіанти відповідей

Захаращувати

зглянутися

ошелешити

потурати

Запитання 11

Укажіть дієслова 2-ї особи однини.

варіанти відповідей

вітаюся

думаєш

читають

аналізуєте

ладнаєш

Запитання 12

Укажіть дієслова 1-ї особи множини.

варіанти відповідей

біжимо

мислите

радіють

згортаємо

тримайте

Запитання 13

Укажіть дієслова 3-ї особи однини.

варіанти відповідей

забуде

гріє

ладнаємо

майструєте

економлять

Запитання 14

Лексичне значення стану людини, явищ природи, стихійних явищ, мають...

варіанти відповідей

особові дієслова

безособові дієслова

дієприкметники

дієприслівники

Запитання 15

Синтаксична роль безособових дієслів.

варіанти відповідей

підмет

присудок

підмет або присудок

будь-який член речення

Запитання 16

Виберіть безособові дієслова.

варіанти відповідей

лихоманить

нудить

прочитати

розкритиковані

світає

замела

Запитання 17

Позначають дію або стан, що відбулися до моменту розмови, дієслова

варіанти відповідей

минулого часу

теперішнього часу

майбутнього часу

Запитання 18

Позначають дію або стан, що відбуваються в момент мовлення, дієслова


варіанти відповідей

минулого часу

теперішнього часу

майбутнього часу

Запитання 19

Позначають дію або стан, що відбуватимуться або відбудуться після моменту розмови про них, дієслова

варіанти відповідей

минулого часу

 теперішнього часу

 майбутнього часу

Запитання 20

Змінюються за числами та родами (в однині)

варіанти відповідей

дієслова минулого часу

дієслова теперішнього часу

дієслова майбутнього часу

усі особові дієслова

Запитання 21

Укажіть ряд дієслів теперішнього часу.

варіанти відповідей

написав, розрядився, зник

світить, напише, розпушує

збираю, розповідаєш, навчають

розтривожить, перечекає, росте

Запитання 22

Дієслова теперішнього та майбутнього часу змінюються...

варіанти відповідей

За родами, числами, особами

за числами, родами

за числами, особами

за родами, числами, особами, відмінками

Запитання 23

Визначте, яким членом речення виступає дієслово.

Я тихо працюю в саду...

варіанти відповідей

підмет

присудок

додаток

обставина

Запитання 24

Вкажіть речення, у якому інфінітив виконує синтаксичну роль додатка.







варіанти відповідей

 У мене виникло бажання спекти торт.


 Бібліотекарка попросила учнів зачекати.

Учителька почала диктувати текст

 Наказ почекати здався бійцям дивним.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест