підсумкова робота

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Українська мова, 4 клас
Тест виконано: 46 разів
12 запитань
Запитання 1

Прочитай речення. Знайди помилки, вкажи їх кількість.


Домене вгості приїхав мишко.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 2

Прочитай речення. Знайди помилки, вкажи їх кількість.


Ти дивись Мишко, що як незуміємо зварити кашу!

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 3

Прочитай речення. Знайди помилки, визнач якими правилами треба користуватися, щоб не допускати їх .


Ти дивись Мишко, що як незуміємо зварити кашу!

варіанти відповідей

Окреме написання частинки не з дієсловами.


Подвоєння букв на позначення подовженого звука.

Виділення звертання комами.

Написання слів з ненаголошеними е, и.

Запитання 4

Прочитай речення. Знайди помилки, вкажи їх кількість.

А ти друже раніше кашу варил.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 5

 Прочитай речення. Знайди помилки, визнач якими правилами треба користуватися, щоб не допускати їх .

А ти друже раніше кашу варив.

варіанти відповідей

Виділення звертання комами.


Кома при однорідних членах речення.

Написання суфікса в у дієсловах української мови у формі минулого часу, чоловічого роду.

Написання знаку питання "?" в кінці питальних речень.

Запитання 6

Прочитай речення. Знайди помилки, вкажи їх кількість.


Мишко сидить на каструлю дивиця , а вній каша варицця.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 7

Прочитай речення. Знайди помилки, вкажи їх кількість.Зйімо весь хліб а на вичерю зваримо кашу.

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 8

Прочитай речення. Знайди помилки, визнач якими правилами треба користуватися, щоб не допускати їх.Зйімо весь хліб а на вичерю зваримо кашу.

варіанти відповідей

Кома перед сполучниками а, але.

Окреме написання прийменників з іменниками.


Вживання букви ї на позначення звуків [й і ].

Написання слів з ненаголошеними е, и.

Кома у складному реченні.

Написання апострофу після б, п, в, м, ф, р , що позначають тверді приголосні звуки перед я, ю, є, ї.

Запитання 9

Прочитай речення. Знайди помилки, вкажи їх кількість.

в ранці мама залишила нам хліба й вареня.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 10

Прочитай речення. Знайди помилки, визнач якими правилами треба користуватися, щоб не допускати їх .в ранці мама залишила нам хліба й вареня.

варіанти відповідей

Написання великої букви на початку речення.


Написання словникових слів, зокрема прислівників.

Подвоєння букв на позначення подовженого звука.

Запитання 11

Прочитай речення. Познач такі речення , у яких немає помилок.

варіанти відповідей

До мене в гості приїхав Мишко.

- Ти дивись, Мишко, що як не зуміємо зварити кашу!

- А ти, друже, раніше кашу варив?

Мишко сидить, на каструлю дивиться , а в ній каша варицця.


- З`їмо весь хліб, а на вечерю зваримо кашу.


Вранці мама залишила нам хліба й варення.


Запитання 12

Що означає фразеологізм :Передав куті меду.


варіанти відповідей

Насолодити кашу чи іншу страву.


Перебільшити щось, перевищити міру.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест