Знайдіть значення виразу: 23:(6⅜+1⅝)-(4⅘-2⅘):5
Розв'яжіть рівняння :(4х-2,8)*2,5=0,75
Спростіть вираз 5,2y + 1,4y – 2,8y.
У трьох рулонах 146,8 м тканини, причому в другому рулоні на 18,4 м більше, ніж у першому, а в третьому - вдвічі більше, ніж у першому. Скільки метрів тканини було в кожному рулоні?
Знайти об’єм прямокутного паралелепіпеда з розмірами 3 см, 7 см та 2,4см.
У книжці 300 сторінок. За перший день Оленка прочитала 1/3 частину книжки, а за другий день - 25% тієї частини книжки, що залишилася. Скільки сторінок дівчинці залишилося ще прочитати? (У відповіді вказати лише число).
Знайдіть середнє арифметичне чисел: 2,8; 3,9; 4,06; 5,94; 0,3
Яку з наведених цифр можна підставити у запим 5917>*917, щоб утворилась правильна нерівність?
Подайте у вигляді неправильного дробу число
З вершини розгорнутого кута CDE, зображеного на рисунку, проведено промені DB і DA так, що ∠ADC= 165°, ∠BDE= 98°. Обчисліть градусну міру кута ADB.
Периметр квадрата дорівнює 28 см. Обчисліть площу цього квадрата.
З одного села одночасно в протилежних напрямках вирушили велосипедист
і пішохід. Через 2 год після початку руху відстань між ними становила 34 км.
Велосипедист їхав зі швидкістю 13 км/год. З якою швидкістю йшов пішохід?
Знайдіть усі натуральні значення m, при яких дріб буде неправильним.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома