Підсумкова робота по ГР3 з предмету "Здоров'я, безпека, добробут"

Додано: 21 листопада
Предмет: Основи здоров’я, 5 клас
8 запитань
Запитання 1

Що означає вислів "закопати талант у землю"?

варіанти відповідей

Закопати монетку в землю

Не використовувати свої здібності, не розвивати їх, приховувати свій потенціал

Розвивати свої здібності та примножувати їх

Запитання 2

Яка півкуля головного мозку відповідає за операції з літерами та числами, тобто за наше уміння читати, обчислювати і логічно мислити?

варіанти відповідей

Ліва

Права

Обидві одночасно

Жодна

Запитання 3

Яка півкуля головного мозку відповідає за уяву, здатність орієнтуватися в просторі, розпізнавати складні об'єкти й людські обличчя?

варіанти відповідей

Ліва

Права

Обидні одночасно

Жодна

Запитання 4

Обери вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії

варіанти відповідей

Читати

Слухати музику

Малювати одночасно обома руками

Писати не тією рукою, якою звикли

Запитання 5

Обери поради для ефективного планування часу

варіанти відповідей

Спати не менш як 8 годин, але не більше ніж 10

Половину дня витрачати на ігри

Цілий день навчатися

Харчуватися 3-4 рази на день

Запитання 6

Обери, які речі заважають працювати швидше при виконанні домашніх завдань.

варіанти відповідей

Робити уроки на кухні біля мами

Працювати без відпочинку

Не виконувати складних завдань

Організувати комфортне місце для виконання уроків

Запитувати рідних або вчителів, якщо щось не зрозуміло

Запитання 7

Обери, хто з дітей виконує домашні завдання у сприятливих умовах.

варіанти відповідей

Злата любить одночасно виконувати домашні завдання і дивитися мультики.

Назар прибирає все зайве з робочого столу перед тим, як почати робити уроки

Аліна зазвичай робить уроки на кухні, коли бабуся готує вечерю

Сашко сідає за уроки після прогулянки на вулиці.

Запитання 8

Визнач, які твердження є істинні.

варіанти відповідей

Аудіали найкраще сприймають інформацію через слух

Візуали найкраще сприймають інформацію через зір

Кінестетики найкраще сприймають інформацію через тілесні відчуття, дотик, рух

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест