Що таке фольклор?
Якою є будова народної казки?
Що взяв з собою у похід Хлопчик-Персик?
Як Чандарава ставився до своєї рідні, шакалів? (казка "Фарбований шакал")
Навіщо брати Я. і В.Грімм записували народні казки?
Чим нагородила пані Метелиця пасербицю?
Що допомогло Герді розчаклувати Кая?
Які квіти найбільше любили Герда та Кай?
Які риси характеру виявляє Герда протягом пошуків Кая?
Яким ріс Хлопчик-зірка?
Хлопчик-Зірка до знедолених і скривджених ставився так:
Хлопчик-Зірка з однойменної казки О. Вайльда перетворився на потвору
Чому врода повернулася до Хлопчика-Зірки?
Оберіть рядок, у якому правильно названі різновиди народних казок.
Пані Метелиця була:
Якій країні належить казка "Момотаро або Хлопчик-Персик"?
Скалки від дзеркала потрапили Каю в
Як бабуся-чаклунка змусила Герду забути про мету своїх пошуків?
Яке слово мав викласти Кай?
Ідеєю казки "Хлопчик-зірка" є ...
добро – зло
гарний – бридкий
бідний – заможний
цей художній прийом в літературі називається...
Він не терпів, коли хтось грубо ставився до звірів чи птахів, навчав любові,доброті й милосердю, бідним давав хліб та одяг, і всюди тоді панували мир і достаток. Йдеться про...
Хлопчик - Зірка в новому потворному образі блукав світом:
Виберіть правильне твердження (декілька відповідей)
Літературна казка ..
Яких героїв зустрічає у підземному світі падчерка з казки "Пані Метелиця"?
Сюжети творів літератури, які переходять від народу до народу, отримали назву ...
Які чарівні властивості мав пензлик героя казки «Пензлик Маляна»?
Як Малян використовував магічну силу пензлика?
Поставте епізоди у відповідній послідовності («Снігова Королева»)
1. Герда опиняється у палаці принца і принцеси.
2. В палаці Снігової Королеви Кай намагається скласти слово "вічність".
3. Маленька розбійниця відпускає оленя, щоб той відвіз Герду до Лапландії.
4. Каю в око і серце потрапили сколки чарівного дзеркала.
5. Герда просить річку відвезти її до Кая.
Казка "Фарбований шакал" належить до
До літературних казок НЕ належить....
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома