Підсумкова робота з сольфеджіо

Додано: 15 травня 2020
Предмет: Музичне мистецтво, 3 клас
Тест виконано: 140 разів
12 запитань
Запитання 1

Як називається  ця гама?

варіанти відповідей

фа# мінор  натуральна      

фа# мінор  гармонічна

фа# мінор  мелодична        

Фа#   мажор

Запитання 2

Паралельні тональності, це тональності -

варіанти відповідей

які мають однакову тоніку, але різні знаки та лади

які мають однакові знаки, але різні лади та тоніки

які мають однакові звуки, але різні назви тонік

які мають 3 різних вида

Запитання 3

Який це інтервал?

варіанти відповідей

м.2

в.2

в.3         

м.3

Запитання 4

Які тональності мають такі знаки біля ключа?

варіанти відповідей

Сі бемоль мажор          

Мі бемоль мажор

ре мінор

соль мінор

Запитання 5

У якій тональності написано приклад?

варіанти відповідей

Ля мажор   

фа# мінор

Фа мажор   

сі мінор

Запитання 6

Цей музичний уривок твору називається -

варіанти відповідей

період 

речення

фраза

мотив

Запитання 7

Який це тризвук?

варіанти відповідей

В5/3

М5/3

Зм.5/3

Зб.5/3

Запитання 8

Яка з мелодій перетранспонована  в  сі мінор?

варіанти відповідей
Запитання 9

Яка послідовність з тризвуків написана вірно ?

варіанти відповідей

М5/3 - В5/3 - В5/3 - В5/3 - М5/3

В5/3 - В5/3 - М5/3 - М5/3 - В5/3

В5/3 - М5/3 - В5/3 - М5/3 - В5/3

В5/3 - В5/3 - В5/3 - В5/3 - В5/3 

Запитання 10

Які ступені ладу використані у прикладі?

варіанти відповідей

I-III-V-II-IV-V-I-III-V-VI-VI-IV-IV-III-III-II-I

VI-I-III-VII-II-III-VI-I-III-IV-IV-II-II-I-I-VII-I

I-III-V-II-IV-V-I-III-V-IV-IV-IV-V-III-III-II-I

I-III-V-II-III-V-II-III-V-VI-IV-IV-VI-III-III-II-I

Запитання 11

Яка послідовність з інтервалів написана вірно ?

варіанти відповідей

в.2-ч.8-в.3

ч.4-ч.1-ч.5

м.2-ч.5-ч.4

ч.8-м.2-м.6

 в.2-ч.4-м.3

ч.5-ч.1- ч.8

м.2-ч.5-в.3

ч.5-ч.1-ч.8

Запитання 12

Порядок появи # біля ключа:

варіанти відповідей

сі-мі-ля-ре-соль-до-фа

фа-ре-ля-до-соль-сі-мі       

сі-фа-мі-ля-ре-до- соль

фа-до-соль-ре-ля-мі-сі     

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест