Підсумкова робота з зарубіжної літератури за I семестр. 7 клас

Додано: 23 грудня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 7 клас
Тест виконано: 93 рази
17 запитань
Запитання 1

  Оберіть рядок, у якому правильне твердження.

варіанти відповідей

а) Оригінал - невеликий за обсягом ліро-епічний твір на історично-героїчну,легендарну, соціально-побутову тему з напруженим сюжетом і драматичною, часто несподіваною розв’язкою;

б) Переспів - оригінальний твір;

в) Історичний роман - художній твір, у якому змальовані історичні події та життя далеких епох;

г) Переклад - вірш, написаний за мотивами іншого поетичного твору.

Запитання 2

Балада –це:

варіанти відповідей

а) ) ліро-епічний твір з напруженим сюжетом;  

б) героїко-епічна пісня, що розповідає про подвиги лицарів;   

в) фольклорний твір про вигадані події.

г) оригінальний твір.

Запитання 3

Робін Гуд із своїми друзями жили:

варіанти відповідей

а) в Шервудському лісі;

б) в Ноттінгемському замкові;  

в) на окраїні Лондона.

г) в царському палаці.

Запитання 4

Оберіть рядки, у яких правильно поєднані письменник і країна, яку він представляє.

варіанти відповідей

а) В. Скотт – Англія;

б) Ф. Шиллер – Німеччина;

в) Р. Стівенсон – Польща;

г) А. Шпербер- Румунія.

Запитання 5

Оберіть рядки, у яких правильно поєднані жанр і твір.

 

варіанти відповідей

а) Оповідання - “Якщо”;

б) Історичний роман - “Айвенго”;

в) Фольклорна балада - “Король Лір і його дочки”;

г) Літературна балада - “Рукавичка”.

Запитання 6

Оберіть рядки, у яких правильно поєднані герой і вислів про нього 

варіанти відповідей

а) батько-пікт – «Не вірив у мужність хлопця»;

б) Корделія – боротьба за справедливість;

в) Делорж – захистив лицарську честь;

г) Робін Гуд – справжня любов до батька.

Запитання 7

Оберіть рядки, у яких правильно поєднані твір і уривок з нього

 

варіанти відповідей

а) «Вересовий трунок» - «В розколині між камінням двох броварів знайшов»;

б) «Свитязь» - «Не хочу знать нелюбої дитини»;

в) «Король Лір і його доньки» - «То ж будь прогнана з мого двору!»;

г) «Рукавичка» - «Король дав знак рукою».

Запитання 8

Р.Л.Стівенсон – це ..

варіанти відповідей

а) відомий французький письменник; 

б) відомий польський поет;

в) відомий англійський поет.

г) відомий шотландський письменник;


Запитання 9

   «Останній дюйм» Джеймса Олдріджа за жанром - це:

варіанти відповідей

а) оповідання;  

б) повість;   

в) поема;

 

г) роман.

Запитання 10

Головна проблема, яку піднімає автор в "Останньому дюймі":

варіанти відповідей

а) дружби і зрадництва; 

б) взаємин між батьками і дітьми;

в) входження в дорослий світ;

г) духовного випробування людини та її моральної стійкості.

Запитання 11

Бен і Деві направлялися в

 

варіанти відповідей

а) Пустельну бухту;

б) Дельфінячу бухту;

в) .Акулячу бухту;

г) Морську бухту.

Запитання 12

Про місце перебування Бена та Деві знали:

варіанти відповідей

а) ніхто;

б) прикордонники;

в) мати;

г) Інші пілоти.

Запитання 13

Останній дюйм для Бена - це:

варіанти відповідей

а) ) останній день у літаку.

б) останні хвилини життя;

в) останній політ;

г) крок до порозуміння із сином.

Запитання 14

Головна думка «Балади про Схід і Захід» Р. Кіплінга

варіанти відповідей

а) ідея протистояння двох світоглядів і їх непримиримості;

б) ідея відповідальності за моральний вибір;

в) ідея миру і дружби;

г) ідея любові до рідного краю.

Запитання 15

До чого закликає Р. Кіплінг у «Баладі про Схід і Захід»?

варіанти відповідей

а) до боротьби проти тиранії;

б) до війни;

в) до єднання і порозуміння;

г) до миру.

Запитання 16

Тема твору Р. Кіплінга «Якщо…»

варіанти відповідей

а) бути толерантним;

б) навчитися жити достойно;

в) бути чесним і відповідальним;

г) бути відповідальним за наслідки власних вчинків.

Запитання 17

Ідея твору "Якщо..."

варіанти відповідей

а) боротьба за життя мужньої, відважної, цілеспрямованої та рішучої людини;

б) людина повинна залишатися собою у різних життєвих випробуваннях;

в) подолання життєвих випробувань, здатність до порозуміння;

г) за підтримки рідних і друзів людина може здолати будь-які перешкоди.

 

 

 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест