Підсумкове оцінювання із зарубіжної літератури за друге півріччя 8 Б клас

Додано: 20 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 8 клас
Тест виконано: 32 рази
12 запитань
Запитання 1

У якій з європейських країн вперше почалася доба Відродження

варіанти відповідей

Франція

Іспанія

Італія

Запитання 2

Укажіть хронологічні межі епохи Відродження в Європі

варіанти відповідей

кінець ХІІІ - початок ХVІІ століття

початок XV - кінець XVI

кінець XVI - початок XVII

Запитання 3

Дайте назву філософського та світоглядного напряму думки за часів Відродження:

варіанти відповідей

Гуманізм

Антропоцентризм

Філологія

Запитання 4

Класицизм - це:

варіанти відповідей

напрям у європейському мистецтві і літературі

лірика середньовіччя

течія у живописному мистецтві

Запитання 5

Укажіть як називали добу Класицизму у Франції

варіанти відповідей

доба Расіна

доба Лафонтена

доба Мольєра

Запитання 6

Хто автор комедії "Міщанин шляхтич"

варіанти відповідей

А. Екзюпері

Мольєр

Річард Бах

Запитання 7

Яку таємницю відкрив Маленькому принцу Лис в творі Антуан де Сент- Екєюпері "Маленький принц":

варіанти відповідей

що на інших планетах живуть різні мешканці

що Земля кругла

ти відповідаєш за тих кого приручив

Запитання 8

На скількох планетах побував Маленький принц із твору Антуана де Сент- Екзюпері "Маленький принц"

варіанти відповідей

10

6

8

Запитання 9

Пан Журден із комедії Мольєра "Міщанин шляхтич" прагне стати:

варіанти відповідей

знаменитим

багатим

дворянином

Запитання 10

Над ким сміється Мольер у комедії "Міщанин шляхтич"

варіанти відповідей

над тими, хто дає себе піддурити

над тими, хто не вміє танцювати

над тими, хто любить гарно поїсти

Запитання 11

Укажіть основну пристрасть пана Журдена із клмедії Мольєра "Міщанин шляхтич"

варіанти відповідей

до всього прекрасного

до всього нового

стати шляхетним дворянином

Запитання 12

Укажіть зайве правило в естетиці Класицизму:

варіанти відповідей

єдність дії

єдність характерів

єдність місця

єдність часу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест