Підсумкове тестування основи здоров я 8 клас ІІ семестр

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 1070 разів
19 запитань
Запитання 1

Формула безпеки:

варіанти відповідей

Передбачити небезпечні ситуації, уникати їх і вміти діяти в разі небезпеки

Не провокувати злочинця

Не привертати до себе увагу

Запитання 2

Ознаки статі:

варіанти відповідей

чоловіки і жінки мають відповідні біологічні ознаки

можуть із часом змінюватися

не залежать від країни і культури

змінюються в різних країнах

не залежать від зовнішнього впливу

Запитання 3

Риси характеру, які сприяють дружнім стосункам:

варіанти відповідей

впертість, наполегливість,емоційність

повага, довіра, вірність

підтримка, допомога, порядність

сила, мужність, хозяйновитість

чесність, щирість, симпатія

Запитання 4

Причини ранніх статевих стосунків:

варіанти відповідей

Розвиток інтелектуальних здібностей, відповідальність.

Прагнення відчути себе дорослим. Не замислюються про можливі наслідки.

Обговорення проблем з дорослою людиною, інформація в підручнику та інших джерелах.

Бажання не відрізнятися від інших.

Щоб довести своє кохання, зберегти стосунки, утримати кохану людину.

Запитання 5

Чинники,від яких залежить дорожня аварійність:

варіанти відповідей

проїжджа частина дороги, дорожні знаки

служби придорожнього сервісу, медична аптечка

Транспортний засіб, учасник дорожнього руху (людина), дорога.

Запитання 6

Мотоциклісту заборонено:

варіанти відповідей

перевіряти справність гальм,звукової та світлової сигналізацій

повідомляти інших водіїв про зміну напрямку руху

виїжджати з несправними гальмами і звуковмм сигналом

експлуатувати мотоцикл, якщо на мотоциклі з боковим причепом відсутні: медична аптечка; знак аварійної зупинки; передбачені конструкцією дуги безпеки

перевозити на задньому сидінні мотоцикла дітей, зріст якких менший за 145 см, або тих, що не досягли 12-річного віку

Запитання 7

Екологічна безпека -це

варіанти відповідей

система заповідників, заказників і національних парків

очищення стічних вод

захист рослин і тварин, що зникають

безпечна взаємодія з довкіллям

Запитання 8

Техногенні чинники, що впливають на склад повітря:

варіанти відповідей

рельєф місцевості

розвиток промислового і сільськогосподарського виробництва

ураганні вітри

збільшення кількості міст, транспорт

Будівництво нових електростанцій; видобуток корисних копалин

Запитання 9

Тероризм -це

варіанти відповідей

загроза здоров'ю людей

політика залякування, придушення насильницькими діями політичних супротивників чи конкурентів, нав'язування певних правил поведінки тощо

захоплення заручників

організовані вибухи і підпали

Запитання 10

Правила безпечного користування інтернетом:

варіанти відповідей

Користуйтеся тільки легальними антивірусними програмами.

Повідомляйте і оприлюднюйте особисту інформацію: логіни та паролі до поштової скриньки, адреси, номери телефонів, фотографії свої та близьких, номери банківських карток тощо.

Не заходьте на підозрілі сайти , якщо про це попереджує захист комп'ютера.

Не зустрічайтеся ніколи наодинці з людиною, з якою познайомилися в Інтернеті, у малолюдних місцях.

Не робіть протизаконних вчинків в Інтернеті. Будьте чемними, доброзичливими та відповідальними в мережі.

Запитання 11

Правила поведінки в разі захоплення в заручники:

варіанти відповідей

Опануйте себе. Не показуйте свого страху терористам, поводьтеся спокійно, не вступайте з ними в конфлікт.

Намагайтеся втекти, навіть якщо ваша втеча погіршить становище інших заручників.

Не намагайтеся визначити місце свого перебування.

Відмовляйтеся від їжі та води.

Запам'ятайте якомога більше інформації про терористів.

Поводьтеся спокійно, гідно, підтримуйте позитивний психологічний настрій свій і оточуючих. Не втрачайте надію на порятунок.Пам'ятайте: спецслужби роблять все, щоб вас звільнити.

Запитання 12

Які з названих НС не належать до надзвичайних ситуацій природного характеру?

варіанти відповідей

аварії в каналізаційних системах, водопроводах, теплових мережах, очисних спорудах

лісові пожежі, торф’яні пожежі, підземні пожежі горючих копалин

буря, урагани, торнадо, шквали, вертикальні вихори, сильний град, дощ

землетруси, виверження вулканів, обвали, пилові бурі, осипи

Запитання 13

Чинники, які допоможуть заручникам

варіанти відповідей

не дозволяти принижувати себе

відмова виконувати вимоги терористів

спокійна поведінка

сфотографувати терористів

дзвінок по мобільному рідним за будь-яких умов

Запитання 14

Деструктивні соціальні угрупування:


варіанти відповідей

доброзичливі

корисні

мають суворі правила

небезпечні

навіюють страх

Запитання 15

Якщо біля будинку лежить підозрілий предмет, слід:


варіанти відповідей

піти геть, нікому нічого не розповідати

підійти, уважно розглянути, обережно взяти його в руки, викликати правоохоронців

не підходити, не чіпати, не підпускати інших, викликати правоохоронців

підійти, уважно розглянути, обережно пересунути предмет, зателефонувати по мобільному телефону друзям

Запитання 16

Кібербулінг - це

варіанти відповідей

дії зловмисників у мережі Інтернет, спрямовані на розбещення дітей

заволодіння чужим майном через обман із використанням інформаційно - комунікативних засобів

сайти, що містять інформацію, яка є загрозою для психічного, соціального та фізичного здоров’я

агресивні дії з метою нашкодити, принизити гідність з використанням інформаційно-комунікативних засобів

Запитання 17

Щоб протидіяти негативному впливу інформації, слід розвивати навички ...


варіанти відповідей

креативності

оперативного розшуку

аргументувати свої думки

аналізу отриманої інформації

критичного мислення

математичної логіки

виваженого прийняття рішень

Запитання 18

Якщо ви потрапили в перестрілку в приміщенні треба:


варіанти відповідей

 бігати і голосно кричати

сховатися у ванній кімнаті

  лягти на підлогу

Запитання 19

Позначте правильну відповідь.

Забруднення навколишнього середовища синтетичними добривами призводить до таких захворювань:

варіанти відповідей

грип

йододефіцит

онкологічні захворювання

гіподинамія

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест