Підсумкове тестування після вивчення авторської програми " На допомогу молодшому підлітку" Автор: Грузд Н.В.

Додано: 30 листопада 2021
Предмет: , 4 клас
Тест виконано: 13 разів
11 запитань
Запитання 1

Ви на занятті слухали притчу "Рай і пекло".

Запитання: чому в раю люди були щасливі?

варіанти відповідей

наїлися каші

змагалися, хто перший з*їсть кашу

навчилися взаємодіяти й нагодували один одного кашею

Запитання 2

Який подарунок ви можете робити своїм однокласникам?

варіанти відповідей

обзивати, ображати, штовхати

подарувати комплімент

поділитися, коли однокласник забув (шкільну річ чи їжу)

дати списати домашнє завдання

підтримати добрим словом

допомогти при потребі

ігнорувати

допомогти виконати завдання, пояснити хід його виконання

Запитання 3

Відмітьте типи темпераменту людини

варіанти відповідей

сангвінік

щасливий

холерик

флегматик

плаксивий

меланхолік

Запитання 4

Відмітьте способи вивільнення негативних емоцій

варіанти відповідей

напружити м*язи рук, стиснути кулак або міцно обхопити свої лікті (поза витриманої людини)

биття боксерської груші, зжимання антистресової іграшки

агресія на людей, тварин

намалювати кривдника, порвати папір

вмити холодною водою обличчя

рухова активність: біг, стрибки тощо

грюкнути дверима

глибоко дихати, подумки рахувати до 10, сказати собі "стоп" і проігнорувати

Запитання 5

Відмітьте прийоми активного слухання

варіанти відповідей

дивимося співрозмовнику в очі

думаємо про своє

повторюємо почуте (так-так, ага,круто)

відвертаємося, бо нецікаво

перепитати про почуте (так ти вчора зустрівся з давнім другом?)

дати оцінку почутому (супер, ти молодець...)

Запитання 6

Відмітьте ознаки дружнього класу

варіанти відповідей

один за всіх і всі за одного

учні намагаються однаково ставитися один до одного

відповідальні за свої дії

неуважні до проблем один одного

намагаються зрозуміти і допомогти один одному

ввічливі

Запитання 7

Відмітьте способи вирішення конфліктів

варіанти відповідей

відстоювати свою думку до кінця

не можна відкладати вирішення назрілого конфлікту

прагніть щиро зрозуміти точку зору іншого

обурюйтеся та йдіть геть

знайдіть рішення, яке задовольнить обох

уникайте неприємну людину

Запитання 8

Відмітьте етапи "Я-висловлювання"

варіанти відповідей

доводити думку, не зважаючи ні на що

демонструвати зневагу до співрозмовника

спокійно описати ситуацію, в якій опинилися

викликати співчуття

говорити про свої почуття в даній ситуації

покричавши, йти геть

проговорити побажання щодо вирішення даної ситуації

Запитання 9

Відмітьте правила реагування на булінг

варіанти відповідей

спокійно скажіть: зупинись, мені це неприємно!

ігнорувати кривдника

терпіти знущання й нікому не розказувати

розказати вчителю, батькам, психологу

якщо кривдять в інтернеті - заблокуйте кривдника і внесіть до "чорного" списку

зберегти інформацію про залякування й показати вчителю, батькам, психологу

битися на рівні з кривдником

не будьте спостерігачем булінгу. Розмиріть або покличте дорослих

Запитання 10

Відмітьте правильні режимні моменти школяра

варіанти відповідей

повноцінний сон

навчальна діяльність

відпочинок біля гаджетів

рухова активність

нічого не робити - теж відпочинок

творча активність (малювання, читання, конструювання...)

допомога батькам

Запитання 11

Як досягти мети

варіанти відповідей

багато мріяти і мрії збудуться

вчитися планувати конкретну мету і шляхи її досягнення

доводити розпочату справу до кінця, не розчаровуватися, коли невдача

лише сподіватися на чиюсь допомогу

постійно навчатися, не зупинятися на досягнутому

"пливти" за течією життя: що буде те й буде

не соромитися звертатися за допомогою

бути старанному і працелюбному

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест