Підсумкове тестування з психології

Додано: 16 травня 2020
Предмет:
Тест виконано: 360 разів
25 запитань
Запитання 1

  Предметом психології є:

варіанти відповідей

розвиток емоцій і почуттів

розвиток і прояви психічних явищ

закономірності розвитку і проявів психічних явищ та їх механізмів

прояви свідомості

Запитання 2

Чи у кожному психічному явищі є зв’язок людини з навколишнім світом?


варіанти відповідей

У кожному

Не у кожному

Залежно від ситуації

Запитання 3

Досить поширеним є звичай дарувати щось на згадку. Яка з асоціацій лежить в основі цього?

варіанти відповідей

Асоціації за контрастом.       

Асоціації за схожістю    

Асоціації за суміжністю     

Причинно-наслідкові асоціації

Запитання 4

Письменник, малюючи пейзаж, широко використовує порівняння з метою досягти максимальної образності в передачі описуваних явищ. Які асоціації становлять основу образних виразів?


варіанти відповідей

Асоціації за контрастом.

Асоціації за схожістю

Асоціації за суміжністю

Причинно-наслідкові асоціації

Запитання 5

При мимовільному запам’ятанні матеріал, що запам’ятовується, може бути:


варіанти відповідей

Об'єктом активної розумової діяльності

 Ніколи не стає об’єктом активної розумової діяльності

Залежно від обставин може бути, а може і не бути об’єктом активної розумової діяльності


Запитання 6

Вкажіть, яка найбільш важлива умова продуктивного запам’ятання:

варіанти відповідей

Настанова і потреба запам’ятати

Уважність

Розуміння матеріалу

Повторення

Запитання 7

Вчителька дала учням прочитати нове правило і виконати вправу, застосовуючи дане правило.  Учні, виконавши вправу, запам’ятали і правило. Яке це запам'ятання?


варіанти відповідей

Мимовільне

Довільне

Механічне

Післядовільне

Запитання 8

Забування є:

варіанти відповідей

Лише функцією часу                         

Воно залежить від обсягу вивченого матеріалу

Воно має вибірковий характер

Воно найчастіше буває при відсутності повторень

Запитання 9

Увага виявляється:


варіанти відповідей

У зв'язку із діяльністю людини         

Незалежно від діяльності людини

Залежно від установки аналізатора на подразник

Незалежно від установки аналізатора на подразник

Запитання 10

Що є фізіологічною основою уваги?


варіанти відповідей

Орієнтувальний рефлекс                     

Активність кори                       

Домінанта

Умовний рефлекс

Запитання 11

У якому з варіантів правильно названо співвідношення мимовільної та довільної уваги:

варіанти відповідей

Довільна увага ніколи не може переходити в мимовільну

Мимовільна увага ніколи не може переходити в довільну

Довільна і мимовільна увага завжди переходять одна в одну

Довільна і мимовільна увага можуть переходити одна в одну за певних умов

Запитання 12

Упізнавання - це:

варіанти відповідей

Відтворення якогось об'єкта в умовах повторного сприймання

Процес, протилежний запам'ятовуванню

Запам'ятовування та відтворення без спеціальної мети щось пригадати

Мотив, внутрішнє спонукання до пізнання предметів та явищ

Запитання 13

Основну роль у сприйманні простору відіграють такі аналізатори:

варіанти відповідей

Дотиковий, слуховий

Дотиковий, нюховий

Зоровий, слуховий

Зоровий, нюховий

Запитання 14

Шум автомобіля по-різному сприймається водієм і пасажиром. Чим це обумовлено?

варіанти відповідей

Аперцепція.

Константність.

Осмисленість.

Ілюзія.

Запитання 15

Яке висловлювання двох мандрівників є продуктом опосередкованого пізнання:

варіанти відповідей

– Яка гарна сосна...    

– А вершина її розплющена і обгоріла...    

 – Напевно в неї вдарила блискавка...

– Але це мало зіпсувало її красу...

Запитання 16

Мавпи знаходять за зразком кольори, геометричні фігури. Які розумові операції забезпечують успіх у виконанні мавпами вказаних завдань:

варіанти відповідей

Аналіз, синтез.         

Абстрагування, узагальнення.

Синтез, порівняння.         

Аналіз, порівняння.

Запитання 17

Знайдіть серед вказаних слів таке, яке є результатом операції абстрагування:

варіанти відповідей

Береза

Круглий

Людина

Мужня людина

Запитання 18

Кинутий у вогонь аркуш паперу згорить. Ми робимо висновок, що всякий папір горить. Як називається така операція?

варіанти відповідей

Аналіз

Синтез

Абстрагування

Узагальнення

Запитання 19

Укажіть, який з наведених умовисновків є індуктивним:

варіанти відповідей

Усі діти, які виросли поза суспільством, не мали мовлення. Отже, вміння говорити не є спадковим

Мозок тварини обумовлюється такими ж закономірностями, що і мозок людини. Отже, тваринам, як і нам, властиве відчуття болю

Усі метали проводять електрику. Ртуть – метал. Отже, ртуть проводить електрику

Якщо погода зіпсується, то екскурсія не відбудеться

Запитання 20

Специфічність мрії як виду уяви:

варіанти відповідей

Мрія – це творча уява, скерована на майбутнє

Мрія – це створення образів свого майбутнього

Мрія – це створення людиною образів бажаного майбутнього

Мрія - це образ того, що людина прагне, але ніколи не зможе досягти

Запитання 21

У якому з прикладів мова йде про уяву:

варіанти відповідей

Читаючи роман М. Булгакова "Майстер та Маргарита", я ніби живими бачу героїв роману

Я яскраво уявив картину, яку бачив учора в музеї

Описуючи зовнішність товариша, я ніби бачив його перед собою

Правильної відповіді тут немає

Запитання 22

Утворення образів уяви, що здійснюються сполученням елементів інших образів, називається:

варіанти відповідей

Аглютинація

Схематизація

Гіперболізація

Типізація

Запитання 23

Багатство образів уяви залежить:


варіанти відповідей

Тільки від чуттєвого досвіду людини

 Від вражень, які людини одержувала в житті


Не тільки від життєвих вражень, а й від потреб, інтересів

Правильної відповіді немає

Запитання 24

Метод спостереження входить до групи:

варіанти відповідей

емпіричних методів

організаційних методів

обробки даних

інтерпретаційних методів

Запитання 25

Плануючи урок, вчитель підготував таку вправу для учнів 8 класу:

рахувати до 30, замінюючи оплесками числа, що кратні 3 або містять 3 (наприклад, 9,13). На розвиток якого психічного процесу вона спрямована:

варіанти відповідей

увага

пам'ять

уява

відчуття

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест