1. Назвіть проблему, яка виникає внаслідок судомного скорочення діафрагми:
2. При захворюваннях шлунка призначається дієта:
3. Лікувальне харчування при захворюванні шлунка передбачає:
4. Для промивання шлунку необхідно приготувати зонд:
5. Для визначення відстані, на яку необхідно ввести зонд у шлунок, зонд вимірюють:
6. Для промивання шлунку зондом необхідно приготувати блідо-рожевого розчину калію перманганату:
7. Температура рідини для промивання шлунку повинна бути:
8. Назвіть проблему, яка характеризується повною втратою апетиту:
9. Дезінфекція одноразових стерильних зондів після використання здійснюється шляхом:
10. Назвіть показання до промивання шлунка:
11. Назвіть протипоказання для промивання шлунка:
12. Виберіть характерні ознаки шлункової кровотечі:
13. Виберіть дії медичної сестри при беззондовому методі промивання шлунка:
14. Виберіть проблеми, які відносяться до диспептичних розладів:
15. При виникненні блювання кольору " кавової гущі" пацієнту необхідно призначити:
16. У пацієнта, який знаходиться у непритомному стані. виникло блювання. Яке положення необхідно надати пацієнту?
17. У пацієнта 32 років гостре харчов отруєння. За призначеням лікаря медична сестра здійснює зондове промивання шлунка з використанням блідо-рожевого розчину калію перманганату. Яку кількість рідини доцільно вводити одномоментно в шлунок?
18. Виберіть основні проблеми пацієнта при порушенні функції кишківника:
19. Введення в нижній відрізок товстої кишки рідини з лікувальною і діагностичною метою- це:
20. Газовивідну трубку необхідно ввести в пряму кишку на глибину:
21. Газовивідну трубку при метеоризмі вводять в пряму кишку на:
22. Пацієнту А. 29 років, який лікується в терапевтичному відділенні лікар призначив очисну клізму. Якої оптимальної температури найчастіше використовують воду і яку кількость її приготує медична сестра ?
23. Пацієнт лікується у гастроентерологічному відділенні з діагнозом "спастичний коліт". Впродовж трьох днів не мав випрожнень.Лікар призначив очисну клізму. Що має приготувати медична сестра для цієї процедури?
24. Медична сестра терапевтичного відділення за призначенням лікаря виконала очисну клізму, готуючи пацієнта до ендоскопічного дослідження. Яке положення необхідно зайняти хворому, щоб утримати рідину в кишечнику при проведенні очисної клізми?
25. Назвіть основні протипоказання для постановки очисної клізми:
26. Назвіть показання для застосування сифонної клізми:
27. Пацієнту Н. 48 років, який лікується з приводу отруєння, лікар призначив сифонну клізму. Яку кількість води і якої температури медсестра приготує для проведення клізми?
28. Кишковий гумовий зонд при проведенні сифонної клізми вводять у пряму кишку на глибину:
29. Назвіть основні показання для постановки послаблюючих клізм:
30. При застосуванні послаблюючих клізм газовивідну трубку вводять на глибину:
31. Для гіпертонічної клізми медсестра використає:
32. Ефект після застосування гіпертонічної клізми наступає через:
33. Для гіпертонічної клізми використовують 10% розчин натрію хлориду в кількості:
34. У пацієнта Л. 67 років, який лікується в кардіологічному відділенні з хронічною серцевою недостатністю спостерігаються універсальні набряки. До якої клізми необхідно готуватися медичній сестрі?
35. Для олійної клізми медсестра підготує:
36. Ефект після застосування олійної клізми наступає через:
37. Олійні клізми краще робити:
38. У пацієнта Г. 75 років, в ранній післяопераційний період виник парез кишок.Призначено гіпертонічну клізму. Який лікарський розчин найдоцільніше використати медсестрі при проведенні цієї процедури?
39. Для емульсійної клізми медсестра підготує:
40. Ефект після застосування емульсійної клізми наступає через:
41. Назвати механізм дії застосування медикаментозної клізми місцевої дії :
42. Для медикаментозної клізми місцевої дії медсестра підготує:
43. Для медикаментозної клізми загальної дії медсестра підготує:
44. Пацієнту Н. 28 років, який лікується з приводу великої втрати організмом рідини, лікар призначив ректальне введення лікарських розчинів об'ємом 2 л. До проведення якої клізми буде готуватися медична сестра?:
45. При постановці крапельних клізм (харчової та медикаментозної) газовивідну трубку вводять на глибину:
46. Клізми місцевої дії (лікувальні мікроклізми) мають дію:
47. Лікувальну клізму ставлять після:
48. Краплинну живильну клізму , як правило, роблять після дії:
49. Виберіть основні проблеми пацієнта при порушенні функції нирок та сечовидільної системи:
50. Назвіть мету дієти № 7:
51. Назвіть проблему, яка характеризується розладом сечовипускання:
52. Водний баланс - це:
53. Протеїнурія - це наявність в осаду сечі:
54. Пацієнту К.77років, який лікується в урологічному відділенні, лікар призначив промивання сечового міхура для механічного видалення піску та дрібних конкрементів. Медсестра готується до виконання призначення лікаря. Який розчин, яку кіількість та якої температури розчину застосовує вона для промивання сечового міхура?
55. Кількість сечі, що її виділяє пацієнт за добу - це:
56. Пацієнту Г.82 років. який лікується з приводу аденоми передміхурової залози, в сечовий міхур уведено постійний катетер Померанцева-Фолея. Яким розчином доцільно промивати сечовий міхур для запобігання висхідної інфекції?
57. При повторній катетеризації, якщо її роблять щодня й постійно, то після виведення сечі, в сечовий міхур через катетер за допомогою шприца уводять теплий розчин. Який розчин і яку кількість підготує медсестра?
58. Рефлекторний акт сечовипускання викликають, якщо пацієнт не може самостійно помочитись протягом:
59. Лікар призначив пацієнту Л. 59 років, який лікується в урологічному відділенні у звязку з рефлекторною ішурією, катетеризацію сечового міхура. Медична сестра готується до виконання призначення. Що необхідно зробити пацієнту перед процедурою ?
60. Пацієнт Д. 36 років , який лікується в хірургічному відділенні вранній післяопераційний період (операція - лапароскопія), не може самостійно помочитися протягом 12 годин. Рефлекторні дії не дали бажаного результату. Яку першочергову найдоцільнішу допомогу потрібно надати пацієнту за призначенням лікаря ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома