Підсумковий 521

Додано: 12 травня 2023
Предмет:
Тест виконано: 22 рази
12 запитань
Запитання 1

Оберіть правильне твердження:

варіанти відповідей

На локомотивах, не обладнаних блокувальним пристроєм№ 367, у неробочих кабінах

комбінований кран та роз'єднувальний кран на повітропроводі від крана допоміжного

гальма № 254 до гальмівних циліндрів мають бути перекриті.

На локомотивах, не обладнаних блокувальним пристроєм№ 367, у неробочих кабінах

комбінований кран та роз'єднувальний кран на повітропроводі від крана допоміжного

гальма № 254 до гальмівних циліндрів мають бути відкриті.

На локомотивах, обладнаних блокувальним пристроєм№ 367, у робочих кабінах

комбінований кран та роз'єднувальний кран на повітропроводі від крана допоміжного

гальма № 254 до гальмівних циліндрів мають бути відкриті.

Запитання 2

Оберіть правильне твердження:

варіанти відповідей

Роз'єднувальні крани на постачальному повітропроводі, повітропроводі від

повітророзподільника до крана № 254 і роз'єднувальний кран на повітропроводі від ГМ до

швидкостеміра на всіх локомотивах мають бути відкриті, а їх ручки запломбовані.

Роз'єднувальні крани на постачальному повітропроводі, повітропроводі від

повітророзподільника до крана № 1154 і роз'єднувальний кран на повітропроводі від ГМ до

швидкостеміра на всіх локомотивах мають бути відкриті, а їх ручки запломбовані.

Роз'єднувальні крани на постачальному повітропроводі, повітропроводі від

повітророзподільника до крана № 254 і роз'єднувальний кран на повітропроводі від ГМ до

швидкостеміра на всіх локомотивах мають бути закриті, а їх ручки запломбовані.

Запитання 3

Оберіть правильне твердження:

варіанти відповідей

На

електровозах серії ЧС роз'єднувапьний кран на повітропроводі від крана № 254 до гальмівних

циліндрів повинен бути відкритий. Ручка крана машиніста має знаходитися в положенні

екстреного чи службового гальмування (при наявності пристрою екстреної зупинки).

На

електровозах серії ЧС роз'єднувапьний кран на повітропроводі від крана № 254 до гальмівних

циліндрів повинен бути закритий. Ручка крана машиніста має знаходитися в положенні

екстреного чи службового гальмування (при наявності пристрою екстреної зупинки).

На

електровозах серії ЧС роз'єднувапьний кран на повітропроводі від крана № 254 до гальмівних

циліндрів повинен бути закритий. Ручка крана машиніста має знаходитися в положенні

гальмування .

Запитання 4

У залишеній кабіні керування, яка не має блокувального пристрою № 367, машиніст

повинен:

варіанти відповідей

 перед тим, як вийти з кабіни, провести екстрене гальмування краном машиніста. Після повного розрядження магістралі ручку комбінованого крана слід перевести в положення подвійної тяги;

 ручку крана № 254 перевести в останнє гальмівне положення і після наповнення гальмівних циліндрів до повного тиску перекрити роз'єднувальний кран на повітропроводі до гальмів них циліндрів (на електровозах серії ЧС роз'єднувальний кран не перекривати).

На електровозах ЧС, які обслуговує один машиніст, ручку крана № 254 необхідно

залишити в поїзному положенні, перед виходом з кабіни машиніст повинен переконатись

у наповненні гальмівних циліндрів до повного тиску;

 переконатися за манометром у відсутності явного зни ження тиску в гальмівних циліндрах

(допускається зниження тис ку ГІД не більше 0,2 кгс/см 2 за 1 хв);


 при наявності ЕПГ треба вимкнути джерело електричного живлення цього тормоза та ЕПК

автостопа.

усі відповіді вірні

Запитання 5

Після переходу в робочу кабіну машиніст повинен:

варіанти відповідей

 відкрити роз'єднувальний кран на повітропроводі до ГЦ від крана № 254;

 перевести ручку крана машиніста (РКМ) із гальмівного положення в поїзне;

 коли зрівнювальний резервуар зарядиться до тиску 5,0 кгс/см 2 , відкрити комбінований

кран, поставити його ручку вертикально вверх;

 закрити роз'єднувальний кран на повітропроводі до ГЦ від крана № 254;

 перевести ручку крана машиніста (РКМ) із гальмівного положення в поїзне;

 коли зрівнювальний резервуар зарядиться до тиску 5,0 кгс/см 2 , відкрити комбінований

кран, поставити його ручку вертикально вверх;

 відкрити роз'єднувальний кран на повітропроводі до ГЦ від крана № 254;

 перевести ручку крана машиніста (РКМ) із гальмівного положення в поїзне;

 коли зрівнювальний резервуар зарядиться до тиску 5,0 кгс/см 2 , відкрити комбінований

кран, поставити його ручку вертикально вниз;

Запитання 6

У залишеній кабіні керування, яка обладнана блокувальним пристроєм № 367, машиніст

повинен:

варіанти відповідей

 перед тим, як піти з кабіни, виконати екстрене гальму вання краном машиніста і розрядити ГМ до нуля;

 ручку крана № 254 перевести в останнє гальмівне положення. Коли в ГЦ встановиться повний тиск, перевести ключ блокувального пристрою з нижнього положення у верхнє і вийняти його;

 переконатися у відсутності недопустимого зниження тиску в ГЦ;

 при наявності ЕПГ відімкнути джерело електричного живлення цього тормоза, вимкнути ЕПК автостопа.

усі відповіді вірні

Запитання 7

Помічник машиніста під час переходу машиніста в робочу кабіну повинен знаходитись у залишеній кабіні та за манометрами ГМ і ГЦ контролювати ввімкнення гальма в робочій кабіні.


Чи вірне твердження?

варіанти відповідей

так

ні

не знаю

Запитання 8

У випадку самовільного відпускання гальма локомотива помічник повинен привести в дію ручне гальмо, а на локомотиві, який не має блокувального пристрою № 367, закрити роз'єднувальний кран на повітропроводі від крана № 254 до гальмівних циліндрів.

Чи вірне твердження?

варіанти відповідей

так

ні

не знаю

Запитання 9

Після закінчення всіх операцій з переходу в робочу кабіну машиніст зобов'язаний:

варіанти відповідей

 до приведення локомотива в рух перевірити за манометром ГЦ роботу допоміжного гальма, виконавши повне відпускання і гальмування до повного тиску ГЦ;

 після приведення локомотива в рух перевірити дію допоміжного гальма при швидкості руху 3—5 км/год до одержання початкового гальмівного ефекту.

усі відповіді вірні

Запитання 10

Оберіть правильне твердження:

варіанти відповідей

При під'їзді до состава машиніст повинен управляти локомотивом із передньої кабіни, допоміжним гальмом зупинити локомотив на відстані 5—10 м від першого вагона, після чого за порядком, встановленим ТРА станції, під'їхати до состава зі швидкістю не більшою 3 км/год так,щоб у момент з'єднання автозчепом забезпечити плавність зчеплення.

При під'їзді до состава машиніст повинен управляти локомотивом із передньої кабіни, допоміжним гальмом зупинити локомотив на відстані 25 м від першого вагона, після чого за порядком, встановленим ТРА станції, під'їхати до состава зі швидкістю не більшою 3 км/год так,щоб у момент з'єднання автозчепом забезпечити плавність зчеплення.

При під'їзді до состава машиніст повинен управляти локомотивом із передньої кабіни, допоміжним гальмом зупинити локомотив на відстані 35 м від першого вагона, після чого за порядком, встановленим ТРА станції, під'їхати до состава зі швидкістю не більшою 3 км/год так,щоб у момент з'єднання автозчепом забезпечити плавність зчеплення.

Запитання 11

Після зчеплення локомотива з вантажним составом машиніст короткочасним рухом від состава повинен перевірити надійність зчеплення. Зчеплення локомотива з пасажирським чи вантажно-пасажирським составом перевіряють тільки за сигнальними відростками і положенням замків автозчепів.

варіанти відповідей

Так

Ні

Не знаю

Запитання 12

Помічник машиніста після причеплення локомотива до состава і переходу машиніста в робочу кабіну за командою машиніста повинен продути через кінцевий кран гальмівну магістраль локомотива з боку состава, з'єднати рукави ГМ між локомотивом і першим вагоном (до ввімкнення джерела живлення при наявності ЕПГ), відкрити спочатку кінцевий кран локомотива, а потім вагона.

варіанти відповідей

Так

Ні

Не знаю

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест