підсумковий сімейне навчання, всесвітня 9 клас

Додано: 16 грудня 2022
Предмет: Всесвітня історія, 9 клас
Тест виконано: 16 разів
17 запитань
Запитання 1

Назвіть поняття, що вказує на переважання сільського господарства і сільського населення

варіанти відповідей

аграрна країна

буржуазія   

індустріальне суспільство 

капіталізм

Запитання 2

Дайте визначення терміну "промисловий переворот"

варіанти відповідей

Перехід від привласнюючого господарства до відтворювального

Створення підприємств важкої промисловості

Прискорений розвиток виробництва

Перехід від ручного виробництва до машинного

Запитання 3

Назвіть три країни з перерахованих, у яких у XVІІІ ст. існували абсолютні монархії

варіанти відповідей

США         

Англія

Франція

Австрія

Росія

Нідерланди

Запитання 4

Назвіть привілейований стан, який володів землею

варіанти відповідей

буржуа

дворянство

купці

ремісники

Запитання 5

Віденський конгрес - з"їзд представників європейських держав, яким закінчилися війни коаліцій європейських держав із Наполеоном І відбувся

варіанти відповідей

а) 1813-1814 рр.

б) 1814-1816 рр.

в) 1814-1815 рр.

г) 1815-1816 рр.

Запитання 6

Скільки всього було антифранцузьких коаліцій?

варіанти відповідей

а) 3

б) 7

в) 5

г) 9

Запитання 7

Індустріальне суспільство це -

варіанти відповідей

суспільство, що склалося внаслідок індустріальної революції у якому аграрне виробництво домінує над промисловим

суспільство, що склалося внаслідок індустріальної революції у якому промислове виробництво домінує над аграрним

суспільство, що склалося внаслідок індустріальної революції у якому переважає сільське населення і знижується кількість вироблених товарів

Запитання 8

Головним завданням Французької революції стало...

варіанти відповідей

впровадження нової релігії

збільшення податків

створення четвертого стану

ліквідація феодальних повинносей

Запитання 9

Серед перелічених верств населення Франції виділіть ті, які входили до складу третього стану:

(3 відповіді)

варіанти відповідей

селяни

підприємці

дворяни

духовенство

наймані робітники

Запитання 10

Яка була форма правління у Франції напередодні революції:

варіанти відповідей

конституційна монархія

абсолютна монархія

освічений абсолютизм

парламентська республіка

Запитання 11

Революція - це

варіанти відповідей

Боротьба поневолених народів проти чужоземного панування, за ліквідацію національного й колоніального гноблення, завоювання національної незалежності.

Докорінні зміни в розвитку яких-небудь явищ природи, суспільства або пізнання світу.

Грошова сума, яку накладає держава- переможець на переможену державу або населення захопленої території.

Втручання однієї або кількох держав у внутрішні справи іншої держави.

Запитання 12

Якою подією розпочалася революція 1848–1849 рр. в Італії? 

варіанти відповідей

Антиавстрійським повстанням у Мілані; 

Оголошенням сардинським королем Карлом Альбертом війни Австрії; 

Народним повстанням у Римі; 

Повстанням у місті Палермо на острові Сицилія;

Запитання 13

Визначте поняття, яке відповідає даному визначенню.

— суспільно-політична течія, яка об’єднувала прихильників парламентського

ладу і свободи підприємництва.

варіанти відповідей

Шовінізм

Експансія

Лібералізм

Реставрація

Запитання 14

Відповідно Віденського конгресу Німеччина та Італія

варіанти відповідей

Об'єднались

Роздробились

Залишились роздробленими

Залишились об'єднаними

Запитання 15

Після Віденського конгресу Цейлон, Мальта залишились за

варіанти відповідей

Францією

Англією

Італією

Австрією

Запитання 16

Британська парламентська реформа знищила "корупційну складову через міста" та нерівноправне представництво шляхом ліквідації

варіанти відповідей

Виборчого права дворян

"Гнилих містечок"

Виборчого права буржуазії

Запитання 17

Священний союз був сформований з метою

варіанти відповідей

Протидії поширення національно-визвольних повстань та революцій

Підтримки національно-визвольних повстань та революцій

Уникнення подальших глобальних воєн

Уникнення подальших регіональних воєн

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест