Підсумковий тест.

Додано: 7 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 136 разів
24 запитання
Запитання 1

О. Блок є найвидатнішим поетом російського:

варіанти відповідей

акмеїзму

символізму

футуризму

імажинізму

Запитання 2

Маніфест російських футуристів називався:

варіанти відповідей

«Ляпас суспільному смаку»

«Ляпас суспільству»

«Ляпас смаку»

«Ляпас»

Запитання 3

Поема А. Ахматової «Реквієм»:

варіанти відповідей

про сталінські репресії

про кохання

про революцію

про Поета

Запитання 4

У 1958р. Б. Пастернаку було присуджено:

варіанти відповідей

Державну премію

премію ім. В. І. Леніна

Нобелівську премію

премію ім. Т.Г. Шевченка

Запитання 5

У кінці твору Е. Хемінгуея «Старий і море» герой доходить висновку, що людина:

варіанти відповідей

повинна підкоритися обставинам

слабка істота, її можна знищити

створена не для поразки, її не можна здолати

море - невідома стихія

Запитання 6

Представниками «театру абсурду» вважаються:

варіанти відповідей

А. Чехов, Г. Ібсен, М. Метерлінк

М. Гоголь, Б. Шоу, Б. Брехт

С. Беккет, А.Адамов, Е.Йонеско

Ф. Дюрренматт, М. Булгаков, В. Шекспір

Запитання 7

Провідною темою п’єс Е. Йонеско є зображення:

варіанти відповідей

«маленької людини»

негативного впливу науково-технічного прогресу на людину

кохання

духовної та інтелектуальної спустошеності сучасного суспільства

Запитання 8

З’ясуйте, якого символічного значення набуває в оповіданні Г. Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...» той факт, що дія відбувається у школі:

варіанти відповідей

тут розпочалося формування свідомості молоді у потрібному тоталітарному режимові напрямі

у школі учням прищеплювалася беззастережна віра в ідеали добра і краси

тут виховувалося почуття любові до «нижчих» рас

ніякого символічного значення, школу обрано випадково

Запитання 9

Г. Белль майже нічого не розповідає про дитинство, шкільні роки, середовище, в якому формувався характер головного героя оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...», тому що:

варіанти відповідей

перед лицем смерті все це зайве

війна калічить, «пожирає» всіх без винятку

він є типовим представником воєнного покоління

герой зовсім нічого не пам’ятає

Запитання 10

Основою повісті Ясунарі Кавабати «Тисяча журавлів» є:

варіанти відповідей

чайна церемонія - давній звичай, доведений японською естетикою до рівня високого мистецтва

людські долі, стосунки, пристрасті і згубні потяги до плоті

потаємна краса світу, в якій живе людина і яка живе в людині

шлях до мети життя

Запитання 11

Модернізмом називають:

варіанти відповідей

літературно-мистецький напрям реалістичного спрямування

літературно-мистецьку течію романтичного спрямування

сукупність літературно-мистецьких течій нереалістичного спрямування

філософський напрям, спрямований на пошук «вічної істини»

Запитання 12

Визначте характерні ознаки художньої структури творів постмодернізму:

варіанти відповідей

фрагментарність, хаотичність, колаж

послідовність, лінійність розвитку сюжету

двосвіття - світ реальний і світ ідеальний, які поєднані в одне ціле

цілісність, завершеність твору

Запитання 13

Людина-комаха в оповіданні «Перевтілення» Ф. Кафки є символом:

варіанти відповідей

ізольованості людини в сім’ї

приреченості людського кохання

крайньої людської самотності

внутрішнього конфлікту людини

Запитання 14

Фраза з роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита»

«Я - частина тієї сили, що вічно прагне зла і вічно робить благо» є:

варіанти відповідей

епіграфом до роману

словами Воланда

фінальними словами роману

словами Майстра

Запитання 15

Реалізм Булгакова називають:

варіанти відповідей

гротескним

абсурдним

магічним

іронічним

Запитання 16

Слова з роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита»

«Ніколи не розмовляйте з невідомими»:

варіанти відповідей

говорить Воланд

є назвою розділу

промовляє Берліоз

є епіграфом

Запитання 17

Майстер (роман М. Булгакова «Майстер і Маргарита») не заслужив світла, тому що:

варіанти відповідей

був серійним вбивцею

покинув Маргариту

потрапив у психіатричну лікарню

відрікся від свого твору

Запитання 18

Помираючи, Ієшуа (роман «Майстер і Маргарита» М. Булгакова) найтяжчим гріхом назвав:

варіанти відповідей

марнотратство

жадібність

зраду

боягузтво

Запитання 19

Лейтмотив твору М. Булгакова «Майстер і Маргарита»:

варіанти відповідей

«Рукописи не горять»

«Ніколи і нічого не просіть, особливо у тих, хто сильніше за вас...»

«Злих людей на світі не існує...Є нещасливі...»

«Що б робило твоє добро, якби не існувало зла...»

Запитання 20

В образі Майстра М. Булгаков насамперед змалював:

варіанти відповідей

творчий автопортрет

митця-декадента, що загубився у часі

узагальнений образ митця, що живе у тоталітарному суспільстві

мрійника, цілковито відірваного від реального життя

Запитання 21

Убивством старої лихварки Раскольніков (роман Ф. Достоєвського «Злочин і кара») хоче довести, що:

варіанти відповідей

він має право на збагачення

він належить до розряду «що право мають»

він зможе допомогти матері

у Петербурзі немає законності

Запитання 22

Образи Фауста і Мефістофеля у трагедії Й.-В. Гете:

варіанти відповідей

різко протиставлені один одному за принципом контрасту

взаємодоповнюють один одного, показані в нерозривній єдності різних начал

розвиваються окремо один від одного

образи-близнюки

Запитання 23

Слова Гамлета «бути чи не бути» (трагедія В. Шекспіра «Гамлет») означають:

варіанти відповідей

жити чи не жити при королівському дворі

змиритися з долею чи повстати проти несправедливості, активно діяти, протистояти злу

кохати чи не кохати

отримувати освіту чи ні

Запитання 24

«Тугою за світовою культурою» О. Мандельштам називав:

варіанти відповідей

акмеїзм

модернізм

реалізм

футуризм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест