1.Поділи текст на речення. Скільки їх?
У густому кущі черемхи прокинувся щиглик під вікном защебетала ластівка незабаром озвалися й інші пташки вони співали на різні голоси, ніби змагалися між собою.
2. Визнач, у якому рядку дієслова стоять у теперішньому часі.
3. В якому рядку записані тільки дiєслова?
4. Вкажи слово, близьке за значенням до слова ворог.
5. Добери до виділеного слова антонім.
Повертаються з теплих країв перелітні птахи.
6.Обери варіант розташування речень, щоб розповідь була послідовною
1) І сідає сонечко раніше.
2) День восени таким чином коротшає.
3) Високо воно не піднімається і лише світить, а не гріє.
4) Восени сонце прокидається пізніше, ніж літом.
7. Визнач тип тексту.
Вовк – хитрий та сильний. Він добре зносить голод. У нього розвинені слух, нюх, зір. Улітку вовки блукають поодинці, а взимку об’єднуються в зграї.
8. Познач правильне висловлювання
9. Визнач тип кожного речення:
1. Довга й багата на пригоди історія годинника.
2. А чи знаєте ви, як виник годинник і хто його створив?
3. Поцікавтесь, і ви дізнаєтесь багато нового! .
10. Горизонт, обрій, небосхил – це слова…
11. Обери групу слів, які мають суфікси.
12. Визнач групу слів, у яких немає суфікса.
13. Визнач групу слів, у яких при зміні відбувається чергування голосних звуків у корені слова.
14. Визнач групу слів, у яких пишеться буква е.
15. Обери рядок, в якому правильно вжито префікси.
16. Визнач групу слів, які є власними іменниками.
17. Визнач групу іменників середнього роду.
18. Закінчи речення.
Біля хати ростуть…
19. Визнач рядок, в якому прикметники вжито у середньому роді.
20. Сизий туман обгорнув ліс.
Визнач головні члени речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома