1. Довжина кроку Сергія 60 см, а Івана – 80см. Яку найменшу відстань вони мають пройти, щоб кожний зробив цілу кількість кроків?
Між учнями класу порівну поділили 56 зошитів у клітинку і 84 зошити у лінійку. Скільки учнів у класі, якщо відомо, що їх більше, ніж 23?
На трьох полицях разом 35 книжок. На другій книжок удвічі більше, ніж на першій, а на третій – на 3 більше, ніж на першій. Скільки книжок на першій полиці?
1. Обчисли 30% від 60.
Серед даних чисел вибери ті, які не є простими: 1;7;5; 18; 17;
Машина за три години проїхала 280 км. За першу годину - 45% цієї відстані, за другу - 30%, а за третю - решту. Скільки кілометрів проїхала машина за третю годину?
Обчисліть 5/6 + 13/15 =
У парку росло 240 дерев. Із них 1/4 клени, 1/6 - берези. Скільки разом кленів і берез росло в парку?
Який знак потрібно поставити у нерівності?
До якого найменшого спільного знаменника можна звести дроби ¹¹⁄3₂ і ⁵⁄₂₈ ?
За три години літак пролетів1554 км.За першу годину він пролетів 1/6 шляху, за другу - 3/7 шляху.Яку відстань пролетів літак за третю годину?
1. Мотоцикліст за 3 години подолав 240 км. За першу годину він проїхав 4/15 цієї відстані, а за другу - 3/8цієї відстані. Скільки кілометрів подолав мотоцикліст за третю годину?
Виконайте ділення: 27 ∕ 28 : 9 ∕ 56.
Знайти швидкість теплохода , якщо він за 7 ⁄ 12 год проплив
14 км.
Поїзд пройшов 3 ∕ 7 усього шляху, що становило 102 км.
Скільки кілометрів становить довжина всього шляху?
Знайти корінь рівняння: 4/7 ⋅ х = 16.
У 6-А класі навчається 40% шестикласників,
у 6-Б - 13/27 остачі, а в 6-В - решта 28 учнів.Скільки всього
шестикласників навчається у школі?
Чому дорівнює корінь рівняння 7х + х - 5х = 132 ?
У кожному під`їзді на кожному поверсі дев`ятиповерхового будинку розташовано по вісім квартир. Знайдіть номер поверху, на якому міститься кварира №173?
Укажіть усі натуральні значення а, при яких кожний із дробів а / 7 і 4 / а буде правильним
Чому дорівнює найменше натуральне значення m, при якому є правильною нерівність ?
m > 35 / 6
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома