Протягом якого строку усі документи, зареєстровані канцелярією або загальним відділом, передаються на розгляд керівництву і виконавцям?
На кого покладається організація проходження і передавання на розгляд керівництву документів?
У разі, якщо документ надійшов наприкінці робочого дня, який термін його розгляду?
В якому вигляді дається доручення виконавцям щодо опрацювання документа?
У разі відсутності місця на документі, де має бути накладена резолюція?
Первинна обробка документів, що надійшли перш за все включає...
Які конверти з документами не розкриваються?
Виняток коли конверти не знищуються становлять випадки:
Що роблять з помилково доставленими документами?
Що роблять із зареєстрованими службою діловодства документами?
В якому місці робиться відмітка про надходження документа?
Яке основне завдання служби канцелярії?
Скільки існує основних маршрутів проходження документа?
Використання документів у довідково-інформаційній роботі передбачає:
Яким відділом приймаються усі документи, що надходять до організації?
Яка відмітка про наявність додатків робиться у тексті основного документа (інструкції, порядку, правил тощо)?
Чи потрібно нумерувати додаток до документу, якщо він лише один?
У разі коли додатки надсилаються із супровідним листом, як робиться відмітка про наявність додатків?
Що потрібно зробити у разі якщо документ містить більше десяти додатків?
Для чого складають додатки до документів, крім додатків до супровідних листів?
Що показують відмітки на документах?
Як ставиться відмітка про надходження документа до установи, у разі застосування автоматизованої системи реєстрації?
Що означає Реквізит 20. Відмітки про контроль?
Що означає Реквізит 18. Резолюція?
Яким чином реєструються внутрішні документи?
Скільки стовпчиків зазвичай має журнал реєстрації внутрішніх документів?
Як нумеруються сторінки журналу реєстрації внутрішніх документів?
В якому місці на титульній сторінці зазначають дати початку та закінчення журналу?
З якого листа починається нумерація аркушів журналу?
З ким погоджуються проекти підготовлених документів?
Що фіксує реквізит 24 Гриф погодження документа?
Які існують види погодження документів?
Який документ складається у разі коли зміст документа стосується більше ніж трьох установ?
З чого складається реквізит 25 "Візи документа"?
Що потрібно зробити у разі зауважень при візуванні?
Як має оброблятися та відправлятися уся вихідна кореспонденція?
Що потрібно перевіряти під час приймання від виконавців вихідних документів перед відправленням?
Який штамп проставляється на верхньому полі першої сторінки проставляється у разі необхідності повернення оригіналу документа?
Що зазначається у першій графі журналу реєстрації вихідних документів?
Що можна вказати в графі 5 "Примітка" журналу реєстрації вихідних документів?
Яка мета реєстрації вхідних докуметів?
Які документи підлягають реєстрації?
Скільки разів мають реєструватися вхідні документи на підприємстві?
За якої умови, на підприємстві допускається журнальна форма реєстрації вхідних документів?
Як може здійснюватися реєстрації вхідної документації?
Для чого потрібен журнал ведення документації?
В якому порядку ведеться журнал ведення документації?
На кого покладається відповідальність за ведення Журналу?
Які види відповідальності, які можуть бути застосовані до працівників, які порушили вимоги щодо ведення Журналу
Підприємства яких форм власності мають вести Журнал ведення документації?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома