Підсумковий тест (Непрохідність дихальних шляхів, епілепсія, судоми, інсульт)

Додано: 20 листопада 2021
Предмет: Захист України, 10 клас
Тест виконано: 853 рази
13 запитань
Запитання 1

Виберіть ознаки інсульту

варіанти відповідей

розлади мовлення

асиметрія обличчя

запаморочення

раптове порушення зору

оніміння кінцівок (не можливість рухати рукою чи ногою)

біль за грудиною

біль при ковтанні

Запитання 2

Домедична допомога при епілепсії

варіанти відповідей

Притримувати голову людини, покласти щось м'яке під голову, викликати бригаду 103. Після нападу покласти людину у відновне положення.

Намагатись зупинити напад, стримувати рухи людини, викликати бригаду 103

Розжати щелепи людини металевим або дерев'яним предметом і зажати язика, щоб він не запав. Покласти щось м'яке під голову і викликати бригаду 103

Запитання 3

Виберіть ознаки повної непрохідності дихальних шляхів

варіанти відповідей

постраждалий може дихати

постраждалий може розмовляти

постраждалий не може дихати

постраждалий не може розмовляти

постраждалий може кашляти

постраждалий не може кашляти

рефлекторно хапається за горло

рефлекторно хапається за голову

Запитання 4

Виберіть ознаки неповної (часткової) непрохідності дихальних шляхів

варіанти відповідей

постраждалий може кашляти

постраждалий не може кашляти

постраждалий може розмовляти

постраждалий не може розмовляти

постраждалий може дихати

постраждалий не може дихати

Запитання 5

За яких умов не можна застосовувати прийом Геймліха

варіанти відповідей

підозра на травматичне пошкодження ребер і органів грудної порожнини

підозра на травматичне пошкодження органів черевної порожнини

підозра на травматичне пошкодження правого передпліччя

підозра на травматичне пошкодження кисті лівої руки

Запитання 6

Яку домедичну допомогу ви можете надати людині з судомою м'язів литки

варіанти відповідей

захопити однією рукою м'яз у спазмованій ділянці, а другою рукою потягнути пальці стопи в напрямку до постраждалого

захопити однією рукою м'яз у спазмованій ділянці, а другою рукою потягнути пальці стопи в напрямку від постраждалого

Запитання 7

Прийом Геймліха застосовують при

варіанти відповідей

неповній непрохідності дихальних шляхів

повній непрохідності дихальних шляхів

Запитання 8

Допомога при неповній (частковій) непрохідності дихальних шляхів

варіанти відповідей

Людину поставити у вертикальне положення і постукати долонею по спині

Спонукати постраждалого до подальшого відкашлювання

Застосувати прийом Геймліха

Запитання 9

Допомога у разі непрохідності дихальних шляхів у немовляти

варіанти відповідей

Взяти дитину на руки так, щоб голова була вище тулуба, і виконати 5 поплескувань по спині між лопатками. Якщо чужорідне тіло не вилучено, переверніть немовля на спину і зробіть двома пальцями 5 різких поштовхів на верхню частину живота

Укласти дитину обличчям вниз так, щоб голова була нижче тулуба, і виконати 5 поплескувань по спині між лопатками. Якщо чужорідне тіло не вилучено, переверніть немовля на спину і зробіть двома пальцями 5 різких поштовхів на грудину ( по міжсосковій лінії)

Запитання 10

Що може бути причиною судом:

варіанти відповідей

надмірні фізичні навантаження

нестача в організмі солей (Ca, K, Mg, Na)

цукровий діабет

стан після зловживання алкогольних напоїв

Запитання 11

Судоми, що супроводжуються тривалою напругою м'язів, називаються

варіанти відповідей

тонічними

клонічними

ізотонічними

Запитання 12

Спазми, що супроводжуються синхронними поштовхоподібними скороченнями м'язів, які чергуються з їх розслабленням, називаються:

варіанти відповідей

тонічними

клонічними

ізотонічними

Запитання 13

Що не можна робити при епілептичному нападі

варіанти відповідей

після нападу класти постраждалого у відновне положення

проводити евакуацію рідин (крові, піни, блювотних мас) з ротової порожнини постраждалого

вливати рідину та будь-які ліки до рота постраждалого

не давати спати людині після нападу

пришпилювати язик шпилькою, щоб він не запав у гортань

розтискати зуби постраждалого і вставляти будь-які предмети

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест