Підсумковий тест Рекламна діяльність

Додано: 13 травня
Предмет:
30 запитань
Запитання 1

Яка суть поняття «реклама»?


варіанти відповідей

Спеціальна інформація про осіб, товари, послуги або суспільний рух, яку поширюють у будь-якій формі та в будь-який спосіб.

Створення рекламного продукту.

Інформація, одержана на основі маркетингових досліджень.

Комплекс засобів, що їх застосовує товаровиробник або посередник для інформування споживачів про товари та послуги.

Запитання 2

Які чинники зумовили розвиток реклами в сучасному суспільстві?


варіанти відповідей

Розширення вітчизняного і зарубіжного виробництва товарів і відсутність стабільності у суспільстві.

Розширення вітчизняного ринку товарів і послуг, зростання конкуренції та підвищення освітнього, культурного та інтелектуального рівнів розвитку населення.

Зменшення кількості діючих промислових підприємств із виробництва товарів легкої промисловості і культурно-побутового призначення.

Зменшення обсягів вітчизняного виробництва товарів складного асортименту.

Запитання 3

Яке основне завдання реклами?

варіанти відповідей

Інформування споживачів про зміни у розміщенні виробничих підприємств.

Інформування споживачів про товар, його якість, ціну і способи використання та сервісне забезпечення.

Творче використання рекламної дії на людину з метою стимулювання попиту на товари і послуги.

Інформування про існування певних видів послуг.

Запитання 4

Яка маркетингова роль реклами?


варіанти відповідей

Реклама є інформативною сполучною ланкою між виробником і споживачем продукції.

Реклама стимулює конкуренцію, сприяє розвитку виробництва і має на меті збільшення обсягів продажу і підвищення прибутку.

Реклама є одним з ефективних інструментів маркетингових комунікацій. Вона формує потреби і попит на певний вид продукції, стимулює наявний попит тощо.

Розвиток суспільства безпосередньо залежить від того, які цінності впроваджують у масову свідомість. Реклама має величезну силу впливу.

Запитання 5

Як називали людей, які повсякденно інформували мешканців стародавніх міст про різні події?


варіанти відповідей

Глашатаї

Оратори

Інформатори

Проповідники

Запитання 6

Що регулює Закон України «Про рекламу»?


варіанти відповідей

Правовідносини, пов’язані з інформацією про соціальні події в Україні.

Діяльність політичних партій та релігійних і громадських організацій в Україні.

Правовідносини між виробником і споживачем реклами.

Правові відносини, що виникають у процесі створення та поширення реклами в Україні.

Запитання 7

Недобросовісну рекламу забороняє Закон України ... .


варіанти відповідей

«Про інформацію»

«Про рекламу»

«Про захист від недобросовісної конкуренції»

«Про охорону прав на знаки для товарів і послуг»

Запитання 8

Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» регулює правові відносини, що виникають ... .


варіанти відповідей

під час виготовлення реклами

під час розповсюдження реклами

у зв’язку з набуттям і здійсненням права власності на торговельну марку, знаки для товарів і послуг

усі відповіді є правильними

Запитання 9

1. Які чинники впливають на поведінку людини в рекламному середовищі?


варіанти відповідей

Люди, погодні умови, погляди, переконання, досвід

і ставлення до різних речей.

Виробництво, товари, досвід і речі.

Люди, погляди, виробники та середовище.

Колір, форма, зображення в рекламі та ступінь новизни

рекламного звернення.

Запитання 10

Яка послідовність процесу сприйняття рекламного звернення?


варіанти відповідей

Запам’ятовування змісту, надання переваги і підтвердження прийнятого рішення про купівлю та активний вилив на поведінку всієї цільової групи.

Усвідомлення змісту, доброзичливе ставлення і купівля.

Запам’ятовування змісту, надання переваги і купівля.

Запам’ятовування змісту, усвідомлення, надання переваги рекламованій продукції і купівля.

Запитання 11

Який зі способів посилення впливу рекламного звернення найефективніший?


варіанти відповідей

Збільшення кількості підтверджувальних аргументів на користь об’єкта реклами.

Поліпшення запам’ятовування інформації, забезпечення позитивного ставлення покупця до реклами.

Демонстрація продукту високої якості й унікальних можливостей виробу.

Збільшення кількості рекламних контактів, підвищення рівня обробки інформації.

Запитання 12

Яка послідовність психологічного впливу реклами на потенційного покупця?


варіанти відповідей

Привертання уваги, емоційна і розумова реакція.

Привертання уваги, підтримання зацікавленості, переконання і прийняття рішення (дія).

Зосередження уваги, тлумачення інформації і переконання.

Забезпечення позитивного ставлення до інформації, спонукання до дії (купівля).

Запитання 13

Яка основна мета торговельної реклами?


варіанти відповідей

Максимально сприяти продажу товарів.

Популяризувати виробництво товарів.

Інформувати споживачів про підприємства – виробників товарів.

Повідомлення про спеціальні акції і рекламні кампанії.

Запитання 14

Які основні функції торговельної реклами?


варіанти відповідей

Впливати на розширення обсягів виробництва товарів широкого вжитку та їх якість за допомогою різних засобів реклами.

Інформувати споживачів про розміщення підприємств – виробників товарів.

Пропаганда власне товарів, привертання уваги споживачів до конкретних товарів, упровадження нових товарів у побут.

Пропаганда власне товарів, місць та умов їх продажу.

Запитання 15

Що означає поняття «рекламні засоби»?


варіанти відповідей

Товари, робота, послуги та цінні папери.

Засоби, що їх використовують, аби довести рекламу до споживача в будь-якій формі та у будь-який спосіб.

Форми доведення до споживача реклами товарів і послуг.

Розповсюдження реклами будь-якими засобами, виробництво реклами, товари і послуги.

Запитання 16

Які з названих засобів торговельної реклами належать до зовнішньої реклами?


варіанти відповідей

Муляжі, макети і манекени.

Рекламні щити, панно, афіші і транспаранти.

Рекламні сувеніри, манекени і зразки товарів.

Рекламні звернення, об’яви і повідомлення.

Запитання 17

Що означає поняття «комерційна реклама»?


варіанти відповідей

Інформація державних органів і громадських організацій про здоровий спосіб життя і безпеку населення.

Доведення до споживачів комерційної інформації безпосередньо на місці продажу.

Доведення комерційної інформації рекламодавця до споживачів із метою збільшення обсягу продажу товарів і отримання прибутку та стабілізації становища фірми на ринку.

Інформація рекламодавця про обсяг товарів, що виготовив відповідний виробник, і його місцезнаходження та умови праці.

Запитання 18

Які із наведених засобів належать до засобів зовнішньої реклами в магазині?


варіанти відповідей

Рекламні покажчики, афіші та рекламна викладка товарів.

Білборди, постери, афіші, фірмові блоки, зовнішні вітрини і зовнішнє оформлення магазину.

Рекламні щити, об’яви, афіші, рекламна викладка та інтер’єр магазину.

Панно, рекламні покажчики, інтер’єр магазину і рекламна викладка товарів.

Запитання 19

Які є переваги зовнішньої реклами?

варіанти відповідей

Висока частотність, широке охоплення аудиторії, відносно невисока вартість одного контакту.

Під впливом атмосферних явищ різко знижується якість зображень на щитах.

Носії зовнішньої реклами потребують постійного контролю щодо відсутності на них пошкоджень.

Тривалі строки, необхідні для проведення кампанії.

Запитання 20

Із яких структурних елементів складається рекламний текст?


варіанти відповідей

Зміст інформації та зображення і зміст.

Заголовок, пояснення і завершення.

Слоган (заголовок), зачин (підзаголовок), інформаційний блок, ехо-вираз (останній штрих) і довідкові дані.

Інформація про товари.

Запитання 21

Що належить до основних засобів внутрішньомагазинної реклами?


варіанти відповідей

Інтер’єр торговельної зали, рекламна викладка і показ

товарів, рекламні покажчики, афіші, радіореклама і дегустація.

Зовнішні білборди з постерами та афішами, вивіски

і зовнішні вітрини.

Плакати, афіші й транспаранти.

Інтер’єр торговельної зали, афіші, об’яви і покажчики.

Запитання 22

Які переваги внутрішньомагазинної реклами?


варіанти відповідей

Результативність може бути ослаблена, якщо в тому самому місці помістити забагато матеріалів реклами, що конкурують між собою

Виробник не може бути впевнений, що торговці використовують ті рекламні матеріали, що він їм надає.

Добре помітна і результативна. Якщо правильно її розмістити, вона пробивається крізь інформаційний потік і приваблює погляд клієнта в пункті продажу.

Усі відповіді є правильними.

Запитання 23

Яке основне призначення рекламних покажчиків

у магазині?


варіанти відповідей

Прискорювати продаж товарів.

Регулювати потоки покупців та орієнтувати їх щодо

розміщення відділів і секцій.

Інформувати про товар.

Надавати інформацію про властивості товарів.

Запитання 24

Усна реклама – це реклама ... .

варіанти відповідей

з метою розширення обсягів реалізації певних товарів, популяризації нових товарів;

яка звертає увагу покупців на розміщення товарів у торговельній залі (відділах і секціях) і надання додаткових послуг;

за якої продавець-консультант, маючи можливість індивідуально спілкуватися, оцінює характер покупця, визначає метод підходу до нього; вислуховує покупця і визначає мотиви

купівлі;

спрямована на надання додаткових послуг.

Запитання 25

Що означає поняття «паблік рилейшнз»?


варіанти відповідей

Система зв’язків із громадськістю.

Систематичне поширення повідомлень засобами масо-

вої інформації.

Реклама і просування товарів на ринок.

Система зв’язків з організацією та людьми.

Запитання 26

Яка основна мета кампанії паблік рилейшнз, яку проводить підприємство?


варіанти відповідей

Створення сприятливої громадської думки, завоювання

прихильності конкретного контингенту споживачів продукції

підприємства.

Систематичне поширення засобами масової інформації

повідомлень про властивості продукції певного підприємства.

Систематичне поширення інформації про випуск продукції.

Створення сприятливої громадської думки про діяльність і благодійність підприємства.

Запитання 27

Які з перелічених дій є основним завданням паблік рилейшнз?

варіанти відповідей

Консультації щодо організації та розвитку взаємовідносин із громадськістю.

Формування кола друзів і доброзичливих людей щодо

фірми серед престижних, відомих і впливових бізнесменів, влад-

них структур і політиків.

Комплекс функцій, необхідних для досягнення мети і вирішення завдань.

Розширення кола ділових контактів із цільовою аудиторією.

Запитання 28

Назвати основні заходи паблік рилейшнз.


варіанти відповідей

Презентації, конференції, круглі столи, дні відкритих дверей, прийоми.

Ярмарки, виставки-продажі, конференції, дегустації і брифінги.

Конференції, ярмарки, повідомлення, виставки-продажі та збори.

Прес-конференції, публічна пропаганда, симпозіуми і брифінги.

Запитання 29

Економічний результат від застосування рекламного засобу чи проведення рекламної кампанії визначають як співвідношення ... .


варіанти відповідей

прибутку від додаткового товарообороту, отриманого

під дією реклами, і витрат на неї;

ціни товару і витрат на рекламу;

загального товарообороту і витрат на рекламу;

прибутку від додаткового товарообороту, отриманого під дією реклами, і загального товарообороту.

Запитання 30

На основі яких показників визначають додатковий товарооборот, одержаний під дією реклами?


варіанти відповідей

Ціна, торговельна надбавка і витрати на рекламу.

Середньоденний товарооборот дорекламного періоду, приріст середньоденного товарообороту за рекламний і після рекламний періоди, кількість днів обліку в рекламний та після рекламний періоди.

Середньоденний товарооборот у дорекламний та після рекламний періоди, різниця у закупівельних цінах та цінах реалізації товарів і витрати на рекламу.

Економічний ефект рекламної діяльності, товарооборот за аналізований період і середньоденний товарооборот за попередній рік.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест